Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 106 van 126 Volgende pagina
[#403]
20-06-2001 19:43:52
peetje uit americaaaaa
die t-shirtjes zien wal oke
maar komme er ok nog es een kier hemdjes???????????
want die zien ok kei fijn

kusjes peetje
[#402]
20-06-2001 09:14:58
Da wek nie uit Wek ok nie
En wat heeft Jolien gewonnen als 400-ste gastenboek-schrijfster... een gratis kusje (op de wang) van de drummer van Trade Mark.
[#401]
19-06-2001 21:25:42
Jolien uit casele
Jules,

OVer die rokjes moeten we nog even nadenken. Kan misschien wel geregeld worden.

Groetjes jolien
[#400]
19-06-2001 21:23:31
jojo uit casele
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben de 400ste in het gastenboek en ik ben dus ook de allerliefste uit het gastenboek.

Kom me allemaal bekijken op de Caselse Bierfeesten in C'ray en geniet van SCUM

Groeten Jolien.
[#399]
19-06-2001 21:02:03
peetje uit america
de hemdjes worden toch wel zwart hoop ik???????? en ook een beetje een mooi megjeshemdje, anders helpt het nog niet, en we willen er toch mooi uitzien als we naar jullie komen

kusjes peetje
[#398]
18-06-2001 21:49:04
Joep uit Hôrs
Ha knammels,

Jolien Preficiat en succes met het eerste optreden!

PS de damesshirts zijn in de maak!

Groeten Joep
[#397]
18-06-2001 18:04:21
Jules uit Veul
Jolien van harte, namens heel trademark en alles wat daar al dan niet bij hoort. Ik zal helaas het eerste optreden van scum moeten missen wegens andere muzikale bij klus ativiteiten. Maar ik houd het tegoed. Niet teveel drinken tijdens optreden, want dan gaat het fout..??
Succes (Elzke ook natuurlijk!!)

Jules

PS: Wordt dit dan de eerste band die in zebrarokjes optreedt?
[#396]
17-06-2001 21:53:18
Jolien uit Castenray
Peter je moet de repetoire lijst nog bijwerken!!!!
(Dat viel me ff op)

Gr. jojo
[#395]
17-06-2001 21:49:52
Jolien uit Casele
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ben geslaagd!!!
Ik heb daarom lekker veel gezopen en zo en dat resulteerd weer in veeeeel hoofdpijn.
Maar verder is alles goed met mij.

Bij deze wil ik iedereen uitnodigen voor het echte allereerste optreden van SCUM, wat plaats gaat vinden op 24 juni tijdens de Caselse BIERfeesten. Als jullie er om vijf uur ongeveer zijn zullen wij voor jullie rocken. Oh ja, Els doet ook mee met haar goude strotje.

Dus tot dan en nog veel bier gewenst.
Groeten Jolien
[#394]
17-06-2001 20:07:16
peetje uit america
ik wilde ff zeggen dat het wel allemaal leuk en aardig is om te zien welke shirts jullie allemaal hebben (alsof de echte trouwe trade-mark-fands dat niet weten), maar wanneer komen die trade-mark-hemdjes nou es eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want als ik wer es een kier naar jullie kom luisteren wil ik toch wel iets leuks hebben om op mijn trade-mark-rokje aan te trekken en wanneer komen er eigenlijk watervaste stickers???????????????????????????????????
want die van nou die regenen van de fiets af.

kusjes peetje
[#393]
16-06-2001 10:32:56
Joep uit Hôrs
hè,
dan kan ik addewat reageren????????
ik kijk wel in het gasteboek.....
maar wel stoer dat het kan hoor.

groet,
Joep
[#392]
15-06-2001 14:37:11
Peter Hendrix uit Venray
Hallo,

Vanaf vandaag kun je voortaan op de hoogte blijven van wat er in het gastenboek gebeurd.
Als je je aanmeld op de gastenboek notificatie-mail ontvang je bij iedere wijziging in het gastenboek een berichtje in je mailbox.
Op deze manier kun je snel en adequaat reageren op berichten in het gastenboek.

Groeten en veel plezier er mee,
Peter.
[#391]
13-06-2001 09:37:29
els uit america
jullie kompjoeter klopt niet, het is nu kwart voor 10!!!
[#390]
13-06-2001 09:36:27
elsje uit americajaha
hoihoihoihoihoihiohohiohiohoi, ofzoiets.

nou dat is ook alweer lang geleden bdat ik iets van mij heb laten weten. maar het gaat goed met mij, en mijn vrienden (die ik nog steeds niet heb, maar goed).
dus... nou nog 10 minuten en ik heb weer les,jaja nog twee daagjes naar school, joepie jahahahahaha, dus.
noedels en tot zienas of zo.

grzlls elsje (en yvonne ook een beetje denk ik)
[#389]
07-06-2001 21:52:30
Jolien uit Casele
Halloo
Gaat iedreen ff kijken bij de GEWELDIGE site van HELDUS!!
Dan issie ook weer gelukkig.
Groetjes Jolientje
[#388]
06-06-2001 20:10:15
heldus uit hors
gore ju!
er wurdt al ovver miene naam in het gastenbook geschreve! daat is zeker doorgestoken kaart! Mar hendrix 2 ceedee's vaan de mission geer!
mzzl!
[#387]
06-06-2001 19:13:24
HELDUS uit Hôrs
God snel ok miene saijt kieke want der is nou hiel vuul te beleave!!!!!!!!!
-chatbox
-forum
-foto's
-muziek
-sms
en nag vuul mier, dus.........god der snel hin!!
[#386]
05-06-2001 15:50:56
Teun uit GEIJSTEREN
Optreden in zaal "de Kei" in geijsteren was goed. Het was druk en warm maar dat mocht de pret niet drukken. De hele kermis was trouwens supervet.
[#385]
03-06-2001 17:32:41
Pieter uit Hors
Daag meense
Ne heldus de gut heb ik ni mier gezeen. Mien knejen zien net tennisballen en mien bovenbienen zien knal blauw. Mar ik wer dur hard va!
Als jullie meej aan ut zueke zien--> Ik zit in ut krachthonk.
mazzl. Snottepeer
EN Johan als ge dit lest jong.... harstikke bedankt vur oow support. Top!!!!
[#384]
03-06-2001 15:10:27
sab en eva vaan de t-shirts uit hôrs
ha jonges!!!!
ut woar kei vet um met jullie mej te goan. aas de plicht roept daan doon we ut nag us oaver wah....???!!!en nag en vroag...moge weej in ut veurprogramma ôs liedje doon??haha!!!!gut good huur! nag meense gebrokkeld of sugget? ik vuulde ut vaan de meerge good al die gratis muntjes huur!!ehh....ja......tot de volgende kier wah!!!hajje wah!!!groeten vaan Eva en Sab
Vorige pagina pagina 106 van 126 Volgende pagina