Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 107 van 126 Volgende pagina
[#383]
03-06-2001 14:44:39
heldus vandaag! uit zuringspiel
Pfffffffffffffff!
Wat lees ik nou! Ik wilde net versterkingsformulier aan vragen maar ze geven zich zelf al op als roadie! (lekkere rode knieen!). riziko van het vak he.
maarja meer kan ik niet meer zeggen! Oh pieter nog lekker de rug oet gesnove?
haije wah knammels!
[#382]
03-06-2001 11:46:33
Jolien uit nvt
Peter,

Het optreden in X-ray word waarschijnlijk later GELUKKIG
Groeten
[#381]
03-06-2001 11:46:33
Jolien uit nvt
Peter,

Het optreden in X-ray word waarschijnlijk later GELUKKIG
Groeten
[#380]
03-06-2001 11:43:57
Jolien uit Casele
Hallo

Ik leef nog!!!!(inclusief veeeel hoofdpijn.
Maar het was zeker tof en zo en het bier was geweldig.
Maar nu gaat ik effe jullie concertagenda raadplegen om te weten wanneer er weer ouderwets Trade Mark gezopen word!!
Trouwens Heldus en Pieter jullie waren geweldig!En een complimentje voor de nieuwe roadie Johan.

Groetjes Jolien
[#379]
02-06-2001 11:37:24
el uit america
ff. nog iets...
peet, is ut echt waar dat je rokje bijna af is???? want ik dacht toch echt dat je er zelf te lui voor zou zijn... (of te stom natuurlijk... maar zooooo moeilijk is dat nou ook weer nie.want ik kan ut ook)
[#378]
02-06-2001 11:35:26
El uit America
hej iedereen..

sjonge jonge.. ik had nooooit gedacht dat Peet er nog aan zou denken om dat van die hempjes er in te pleuren..
nou.. we hebben wel un paar suggesties... wat dacht je van bijv. zwart, en dan leuk op de voorkant (niet te groot)de afbeeldingen die ook op de T-Shirts staan?(bijv. dat zéééééér originele ontwerp van ut laatste shirt)
'k vond ut trouwens er k*t dat ik nie op Jera on air ben geweest.. maar dat was peet's schuld... want ik moet zegguh dat ut nie erg gezelli is om alleen te gaan....
maja.

kusjes Ellen
[#377]
01-06-2001 19:27:27
Rooie Tommie uit Heide - City
Hallo reade mark's

Ik wou ff weten of jullie ook foto's hebben gemaakt van jullie geweldige optreden op ON AIR '01. en waneer deze dan op de site komen. de foto van het podium van het jera promotie team was zupfer!!! de groente R. thomas
[#376]
01-06-2001 10:17:49
Anke uit Hors
daag meense!
van wie is die reet met kloten bij de foto's van 't Podium in Venray???? het zag er zeer............. charmant uit moet ik zeggen. ik kan zaterdag geen shirtjes verkopen (jammer) maar ja, de volgende keer ben ik weer van de partij. dikke kus Anke
[#375]
31-05-2001 13:34:13
Peter Hendrix uit Venray
Hallo,

Beste El en Peet, er komen gegarandeerd Trade Mark hemdjes. We weten alleen nog niet precies wat voor hemdjes en wanneer, maar ze komen wel.
Als je nog ideeen en/of tips hebt, dan horen wij dat graag.

Groeten,
Peter.
[#374]
31-05-2001 13:14:13
Peetje uit America
ha trade markjes,
ik ga nu een oproep doen, want wij (el en peet) willen graag trade-mark-hemdjes, want wij hebben nu wel bijna onze trade-mark-rokjes klaar, maar met een trade-mark-Tshirt is dat niet zo mooi en als er nu eens trade-mark-hemdjes waren!!!!!!!!!!!!!!! hint, hint, hint

groetjes peetje
[#373]
30-05-2001 22:30:20
Fietsemaker uit Maastricht
Jammer dat we niet meededen aan het HOVOC knurften toernooi.
Peter kun je de tourlist even updaten dan weet ik ook waar ik af en aan ben.
Of je geeft me je e-mail adres een keer door.

De Fietsemaker
[#372]
30-05-2001 00:07:36
Anke uit Horst
heej meense en kiender...

alles goed, ik heb net getraind en ik dacht; laat ik nog maar ff in het gastenboekje schrijven. he sjoerd... ik zit je maar een beetje op te stangen hoor, maar ik heb je heeeeel ff gezien bij jera. je stond toen geloof ik bij marleen. olav was er niet, slecht he. hij moest leren (CQ: bietjes drinken in eindhoven) hahaha. maar het was zeker een geslaagd optreden ja. zo: ik heb mijn zegje weer gezegd en ik ga maar weer eens slapen, want het is al behoorlijk laat op mijn polsklokje (00.15 uur) en ik moet om 7 uur weer op, dus...... slaap lekker allemaal en jullie krijgen allemaal de groeten van mij! hajje wah! dikke kus Anke!
[#371]
29-05-2001 16:35:19
Joeri uit YSSELSTEYN
Hallo "mensen" van Trade Mark,

Ik sta gewoon op 1 van jullie fotoos.........in 1 woord geweldig.
Ook nog bedankt voor het biestig goeie optreden op jera on air 2001

wees gegroet

joeri
[#370]
29-05-2001 15:44:54
Sjoerd uit Ysselsteyn
Sorry Anke dat ik geen T-shirt heb gekocht maar ik moest tappen onder dat geweldige optreden en daarna waren jullie verdwenen
Ik heb jou trouwens het hele festival nie gezien.( Net als in het podium )Maar om het goed te maken...ik koop nog wel een T-shirt waarschijnlijk in Leunen maar misschien ook wel eerder. Waar was Olav trouwens het was namelijk wel part of the deal dat Olav ook kwam!!! Maar goed het was evengoed leuk ik zie je wel weer een keer.

PS Trade Mark was ontiegelijk goed op Jera on Air ik zou zeggen tot de volgende keer
[#369]
29-05-2001 14:29:19
jolien uit nvt
IK HAAT EXAMENS!!!!!!!!!!!!!

groeten jolien
[#368]
28-05-2001 23:09:43
sab (vrouw vaan snottepaer) uit horst
wie heet die foto vaan pieter gemaakt zeg!!!! tomme nag! nou ja.....ik heb erg vaan jullie optreeje beej liesbeth genotûh. applaus voor de paus huur!! groete vaan sab
[#367]
28-05-2001 21:54:26
jolien uit Casele
haaalllllooooooooooo

alles goed???
Met mij iets minder ik heb namelijk 2x jullie gemist tijdens dit giga zuipweekend. Ik wel dat het de schuld is van al dat bier want ik bedoel om 8 uur 's avonds ga je niet meer naar de jera als je kutzat bent ik had het natuurlijk errug graag gedaan maar dan hadden jullie toch niet veel aan mij gehad
dat was het
SORRY
Groenten jolien
[#366]
28-05-2001 12:12:21
Rooie Tommie uit Heide - City
Ik moet toch ook ff zeggen dat jullie woensdag en donderdag beestig goed bezig zijn geweest, en dat ik er weer een t-shirt bij m'n collectie heb toegevoegd met een verekkes goed ontwerp (hoe komen jullie er toch op) Nou genoeg geouwehoer en tot een volgende optreden De groeten De moiste roie!!
[#365]
27-05-2001 22:28:13
Teun uit Geijsteren
Nog een weekje en dan gaat het feest losbarsten in geijsteren. Of we er zin in hebben?............ ............................... .......................... ......................... ...................JAAAAAAAAAA!!!!!
[#364]
27-05-2001 18:04:12
Nick uit Ysselsteyn
Hoi Trade Mark.

Ik wou ff zeggen dat jullie optreden donderdag bij ons bij de jera weer fantastisch was. Ook woensdag waren we ff naar het podium geweest naar jullie optreden, toen hebben jullie een foto van ons gemaakt met onze jera on air t-shirts aan, de fotograaf van jullie zei dat de foto op de site zou staan , maar ik zie nog niets, dus........
Vorige pagina pagina 107 van 126 Volgende pagina