[#3] 27-06-2000 09:17:46 Rob Poels uit Gassel |   |
Hallo TradeMark !
Jullie webdesigner heeft inderdaad goed rondgeneusd; de layout komt me dan ook erg bekend voor :-[ Ik heb de CD gehoord, dat is prima in orde. Zet 'ns een MP3 op deze site, dan kunnen de surfers ook 'ns horen wat jullie doen !
Succes nog verder. |
[#2] 27-06-2000 09:14:25 Hans Lennaerts uit Reuver |  |
Goeie site. Prima jatwerk  |
[#1] 27-06-2000 08:59:14 Peter uit Venray |   |
Het gastenboek is nu officieel geopend. Veel plezier er mee. Wij hopen van harte dat er veel belachelijke teksten zullen verschijnen in dit gastenboek.
Groeten Peter. |