[#23] 01-07-2000 15:56:20 maarten uit Horst |  |
| Leuk zo'n homepage. En vooral: Fiësten als de biësten!!!!! |
[#22] 30-06-2000 22:23:11 Ron Deenen uit Broekhuizenvorst |  |
hallo allemaal, leuke homepage alleen bij de tourlist mis ik de mega kermis van Broekhuizenvorst.
p.s. mooie reclamefolder voor de kermis.
de groeten. |
[#21] 29-06-2000 23:17:59 Jeannette Ickenroth uit Blerick |  |
Tja wat zal ik zeggen, dit is natuurlijk het toppunt. Jammer dat ik geen muziek hoor.....
Groetjes Jeannette (wie zal dit nu zijn??) |
[#20] 29-06-2000 13:33:35 Anthony Hermans uit DE RIPS |  |
Mooie page, Hij komt zelfs in de Rips goed door. Groetjes Cuckoo. |
[#19] 29-06-2000 11:14:06 Jaccon uit Ysselsteyn |  |
Moje sait,
Trouwens, ik zie dat een aantal bandleden nieuwe Trademark fans op de wereld gaan zetten.
Wanneer gaat de rest van de band aan deze activiteit deelnemen?
Groeten, Jaccon |
[#18] 28-06-2000 20:49:30 Joost uit Ysselsteyn |  |
Ja, leuke site. Ga zo door. En laat ze maar lullen. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Groeten, Joost |
[#17] 28-06-2000 20:12:50 Ward uit America |  |
Dat hedde gei schon gemakt peter
Gegroet |
[#16] 28-06-2000 17:14:38 Bert Konterman uit Rotterdam |   |
| Haal die belachelijke quotes 'ns weg !! |
[#15] 28-06-2000 16:44:48 diana smits uit venray |  |
Niet slecht. alleen ben ik niet zo'n fan om familiefoto's te plaatsen Wanneer de fans trouwens zien dat de meeste bandleden zo'n knappe vrouw hebben, haken enkele vrouwelijke fans misshien wel af en dat kan nooit de bedoeling zijn. |
[#14] 28-06-2000 16:22:04 Peter Hendrix uit Venray |   |
Het gaat goed met ons gastenboek. Het is erg leuk om te zien dat de site zo massaal bezocht wordt. Kom regelmatig terug naar deze site om alle updates te zien en alle nieuwtjes te horen. Zo kun je precies zien wanneer wij in de buurt spelen en hoe laat het feest dan begint.
Veel Rock en Roll-plezier, Peter. |
[#13] 28-06-2000 14:50:11 Jos uit De Haar |  |
| aardig, maar mis foto's van de studs zelf. Lijkt me wel erg geil als die er op zouden staan, inclusief familiefoto's, zodat fans ook meer achtergrondinformatie hebben van hun idolen. |
[#12] 28-06-2000 14:42:38 In-Sync Agency BV uit Weert |   |
Hoi manne,
Een keer geboekt, een keer gezien, voor altijd besmet met het TM virus.
Vaker boeken, vaker zien, inenten tegen TM virus.
Groeten, Bart In-Sync Agency |
[#11] 28-06-2000 14:24:19 Jos Litjens uit Leunen |   |
Coole pagina! En een most impressive tourlist! Maarre, wat the hell is .to voor URL-extensie? Timboektoe?
Mazzel! |
[#10] 28-06-2000 14:13:13 Rudi Hendrix uit Maastricht |  |
Te gekke pagina! Leuk met die MP3'tjes! Natuurlijk moet je niet alleen de CD hebben, je moet het live gaan zien! Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn koppijn die ik bij het optreden in Maastricht heb opgelopen! 
De groenten! |
[#9] 28-06-2000 13:58:09 Henk Gerards uit Montfort |  |
| Cool!!! |
[#8] 28-06-2000 13:56:55 R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn |   |
| Ik wil graag mensen oproepen om een vuist te maken om zodoende Trademark af te dringen om meer frequent het nummer 'Whole lotta rosie (wissel-stroom/gelijk-stroom)' te spelen tijdens hun concerten. De bandleden claimen volledig 'at-random' hun nummers te kiezen, maar hierover heb ik mijn twijfels. Verder wil ik melden dat 'Trademark' aan elkaar wordt geschreven, en dus niet met een spatie of een streepje. |
[#7] 28-06-2000 13:53:52 Stefan Kisters uit Maasbree |  |
Way to go Petur,
Alleen die biografie... (Hmmmmmmm)!!!!
Toffe thuis pagina en stuff
de groeten |
[#6] 28-06-2000 13:52:37 marco onano uit Luitstraat 50 |   |
Wat hebben jullie een lelijke drummer!ha, ha.. Leuke homepage verder, Groetjes, Marco... |
[#5] 27-06-2000 20:25:48 bob uit horst |  |
ja,ja, Hoezo jatwerk? Niet om mp3's vragen maar gewoon massaal de imposante en geweldelijke cd aanschaffen. Daarna feest vieren en in de melderse de zaal afbreken! |
[#4] 27-06-2000 11:03:21 Johan Kleuskens uit De Melderse |  |
| Als jullie met de kermis in de Melderse komen spelen, laat dan een beetje van de zaal heel. Vinden Wim en El leuk. |