[#363] 24-05-2001 13:11:27 SJABBE uit venray |   |
| Wij hebben jullie gisterenavond gezien in het Podium en jullie waren ontzettend goed. We hebben maar gelijk een CD gekocht maar we weten nu niet meer waar die is, dat verrekte bier ook! Coole site!!! Tot weer eens |
[#362] 23-05-2001 20:23:13 Anke uit Horst aan de maas... |  |
| heeeej.... jaja, jullie zijn nu in venray (bijna) ik ben nu in eindhoven, maar morgen ben ik ook weer van de partij in ijsselsteyn! flink shirtjes verkopen ofcourse! ik heb er al zeker eentje! (sjoerd EWALS ik hou je eraan, anders komt je neefje effe langs.) hihihihi! eej meense... tot merge bij Jera on air! dikke kus Anke! |
[#361] 20-05-2001 23:46:27 Ronnie uit Heide |  |
Jippieeeeeeeee!!! Vraag: Wat is er mooier dan biertjes drinken op jera on air? Antwoord: Biertjes drinken op jera on air MET TRADE MARK! HOI HOI HOI HOI , JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEHOEEEEEEEE TOT DONDERDAG!!!!!!
GROETEN UIT DE HEI |
[#360] 20-05-2001 20:09:25 Rene uit Ysselsteyn |  |
Op 24 mei is het dan zover het festival van de Jera'70 in Ysselsteyn. Na 8 jaar Jera Open Air met de Ysselsteyn kermis georganiseerd te hebben, vonden de medewerkers van de Jera het tijd voor iets nieuws! De datum is veranderd naar 24 mei Hemelvaartsdag, de naam is veranderd in Jera ON Air, omdat we dit jaar een zeiltje boven ons hoofd hebben, dat wil zeggen een tent die aan de zijkanten helemaal open is. Dus toch het idee hebt dat het buiten is, maar dus altijd lekker droog staat! De locatie blijft het veld langs de Jera'70 aan de Peter Janssenweg! We openen het festival met de viermans formatie Day After Day. Deze band speelt heavy grungerock, zoals ze het zelf omschrijven. Ze hebben inmiddels hun eigen CD Faces gepresenteerd op 20 april in Leunen, deze CD zal ook in enkele CD-zaken verkrijgbaar zijn. www.day-after-day.com Na deze lekkere opener een formatie die hun naam al hebben gezet in Noord-Limburg, namelijk de formatie Clover. Deze 4 jongens en 1 meid zijn sinds twee jaar bij elkaar, ze spelen de hardere top-40 nummers en daarbij enkele eigen nummers. www.clover.tmfweb.nl Vervolgens is het tijd voor wat Rock n'Roll, of te wel Trade Mark. Deze formatie die al jaren veel sozen en feesten op de kop heeft gezet, heeft inmiddels een grote reputatie in het Limburgse land. Met hun CD Aap Neemt Mies zetten ze een paar jaar geleden de toon! Nu is het uitgegroeid tot één van de beste feest formaties in deze regionen. www.trade-mark.to Vervolgens stappen we over naar het punk-genre en wel met Undeclinable. Eerst bekend als Undeclinable Ambuscade. Na een paar jaartjes niet zoveel van ze gehoord te hebben komen ze nu met een nieuwe CD en Single. Undeclinable stond op diverse grote festivals en zalen. ze maakten furore met nummers als African Song en Love Story. Vervolgens het enigste concert van De Heideroosjes in Noord-Limburg met hun nieuwe toer "Fast Forward". De gelijknamige CD komt drie dagen voor Jera On Air uit! Het optreden op Jera On Air is het eerste Nederlandse optreden na de CD-release. Dit wordt inmiddels al hun 7e album, na Noisy Fairytales ('92), Choice for a lost generation ('94), Fifi ('96), Kung Fu ('97), Smile.. You are dying (98') en Schizo ('99). www.heideroosjes.com Als afsluiter staan de 3 DJ's van de Loco Loco Disco Show op het podium. Dit zijn echter geen normale DJ's, maar brengen een gehele show, met decor, muziekspelletjes en charmante dansjes en outfits! Muziek van swingende disco, ouderwetse nederhop en overheerlijke gitaarmuziekjes. Of te wel nog ff lekker uit je dak gaan! www.locoloco.nl Voorverkoop is inmiddels gestart bij: Jera'70 Ysselsteyn, Tankstation Ysselsteyn, Hans van Bree Muziekinstrumenten Venray, PLUS G. van Dijck Landweert Venray, Muziekfontein Deurne, Mikroshop Horst. Reserveerlijn: 0478-541613, kaarten reserveren kan alleen voor mensen die meer dan 10 km van een voorverkoop adres af wonen! VVK; f 20,- , Dagkassa: f 25,-. Aanvang 15.00u Jera'70 Peter Janssenweg 12 5813 CE Ysselsteyn (Lb) tel.0478-541613 www.ysselsteyn.com/jera70
|
[#359] 20-05-2001 13:12:53 jolien uit Castenray |  |
He hallo mensen, Ik zou nu eigenlijk met mijn neus in de boeken moeten zitten maar aangezien ik toch wel slaag doe ik dat niet. Wat is het niveau in het gastenboek gedaalt tot nog lager dan nul. Verder heb ik wel weer zin in een keertje flink trade marken. Dus gaan we met z'n allen naar de JERA en gaan we daar een party bouwen!!!! tot dan en wish me luck AT jojo83@dolfijn.nl
veel groeten JOLIEN |
[#358] 19-05-2001 19:20:27 Hendrix! uit Hôrs | |
| sorrie wáh Pieter |
[#357] 18-05-2001 12:11:22 soep uit hors |  |
broodjes warm vlees!!!!!!!!!! mam Verdellen for king |
[#356] 18-05-2001 08:47:27 hmmm eh snottepeer uit hors |  |
dat wurd matten peter! recht op dun bakkes. trouwens wie is deen jong beej dit gastenbook? aardige kerel.
|
[#355] 17-05-2001 18:15:01 durf ik neet mier te zegge uit OET HORST | |
 |
[#354] 17-05-2001 08:47:41 heldus! uit hors an't maas |  |
In 1 woord geweldig! Peter ff vraagje: heb je die schonne foto vaan snotkop nog? Die wil ik ok graag hebbe leuk voor later natuurlijk.......... De rest van de foto's in hors ware ook good dus complimenten aan de fotograaf! Tenslotte: Mam Verdelle (vaan de schoemzjel) do halde weej ow a! Mzzl Held! |
[#353] 16-05-2001 22:53:34 Joep uit Hors | |
Hola, knammels!
Ten eerste: Mamma Anke Rules!!!! ten tweede: goed bezig Peter!!!! ten derde: Tot woensdag, donderdag en/of vrijdag
groete Joep |
[#352] 16-05-2001 22:26:42 Michel en Joyce uit (nog) Venray |   |
Goedendaaaag,
Da's en skonne internetsite van Trade Mark!! Mooie foto's van jullie "zoep festijnen". Wij kijken al uit naar het optreden in het Podium in the city of Venray.
Groetjes,
ge wet wel |
[#351] 16-05-2001 20:45:54 The one and only :PIETER uit hors |  |
Nou.........Peter harstikke bedankt!! ik voel me nu heel wat beroemder.Er was zeker geen beter moment om een "mooie" foto van mij te maken!!!!! gdv Pieter |
[#350] 16-05-2001 20:37:10 Hendrix! uit Hôrs | |
| Moog ik efkes fotograaf Pieter bedanke vur de schon foto's die heej haet gemakt, ze ziejn ech geweldig!!!! |
[#349] 16-05-2001 16:46:27 Anke uit Horst |  |
| weet je wat mam zei: de volgende keer maak ik wel broodjes met warm vlees klaar... wat een schat is het toch, hihihi. de groetjes want ik ga leren!!! xxx Anke |
[#348] 15-05-2001 10:34:25 Pietje uit Bier | |
| UNDICLINABLE UMBECADE = UNDECLINABLE AMBUSCADE |
[#347] 14-05-2001 12:03:56 Joeri Hendriks uit Ysselsteyn |   |
Hallo mensen...........(en niet mensen)
Ik wil ff melden dat je jera on air 2001 nie wil missen. Hier zal onder andere TRADE MARK optreden, ook staan de HEIDEROOSJES en UNDICLINABLE (UMBECADE). op het programma. Verder staat clover nog op het podium en day-after day. Het festival zal afgesloten worden met een optreden van LOCO-LOCO discoshow, dus rede genoeg om te komen. Dit alles gaat gewbeuren op 24 mei (hemelvaartsdag) Als je meer als 10 km van de voorverkoopadressen afzit reseveer dan kaarten (0478-541722)of koop gewoon een ticket bij de kassa. Het festival gaat om 15:00 uur open. du tot dan
heb je nog wat te vragen over on air ...of over iets anders meel me dan ff (joeribier@hotmail.com)
gegroet joeri |
[#346] 11-05-2001 15:56:34 koekiemonster! uit beers |  |
heeeeee limbo's alles goed daar hier in stinkbeers wel wanneer komen jullie een keer in beers spelen dat zou ik wel gaaf vinden groetjes robbie bobbie
|
[#345] 10-05-2001 18:05:13 Jules uit Veul | |
Geachte heer Kluskens, Bedankt voor uw bezoek aan onze site. Mocht u echter de volgende keer ook weer moeten braken, brokkel dan ergens anders. Hoi.
|
[#344] 09-05-2001 19:27:40 Hendrix! uit Hôrs! |   |
| Ejj wanniër komme de foto's van liesbeth op de site (ik kaan neet wachte) |