[#343] 09-05-2001 19:22:32 ejj uit Hôrs THE PLACE 2B | |
| wat enne gek! |
[#342] 09-05-2001 19:05:14 joep uit Hors | |
beste meneer Kluskens,
Als wij nou eens een auto die de 230 haalt en een mooie stevige eik regelen, doe je de rest dan zelluf??
groeten en wie weet tot ziens, Joep |
[#341] 09-05-2001 17:00:28 HELDUS uit horsss! |  |
Nea man gek! Die 230 km/h stoon nog ni eens op dun teller vaan de bus! Ziet al blie als heej 100 km/h kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mier wet ik op het moment ok ni! mzzl Held! |
[#340] 09-05-2001 14:49:46 Peter Hendrix uit Venray |  |
En we hadden nog zo ons best gedaan in Weert.  |
[#339] 09-05-2001 14:21:58 Stephan Kluskens uit Weert |   |
| Ik vind wat geej allemoal dut broaj. Di muziek kan ik neet aan hure. Reej liver mit 230 tegge ene boom! |
[#338] 08-05-2001 20:49:12 Jolien uit Casele |  |
Wat is een gewone kermisdag in Horst toch vermoeiend!!!! Vooral de zaterdagavond, willen jullie de volgende keer heel lief aan Liesbeth vragen of ze een enorme tent of zo neer wil zetten zodat ook heel Horst en omstreken naar jullie kan kijken, luisteren en te-ge-lijker-tijd een biertje kan drinken??? Dan is het niet zo benauwd voor het podium en kun je tenminste dansen!!!!!! Dat noest er ff uit tot hemelvaart in de Jera zuiptent!!
Groenten Jolien |
[#337] 08-05-2001 19:08:15 Anke uit Horst |  |
| jaja, mijn lippen worden nog eens beroemd. een begin is er al: ze staan bij iemand op het cd hoesje... grappig! ja ilse, je hebt wat gemist met het friet eten, maar ja de volgende keer ben je er wel bij he. dat moet wel namelijk (van mij) kun je nog lachen, want uit die mondjes van trade-mark kan veel onzin uit komen en er kan heel veel frietjes e.d. in! tot de volgende keer (waar dan ook) hajje wah allemoal! groetjes vaan un megje daat vanoavend nag efkes de bleumkes boete giet zette!!! xxx |
[#336] 08-05-2001 17:48:51 ilse uit horst | |
HOi iedereen,
Die lipafdruk was zeker niet van mij maar het was zeker gezellig zaterdag. Jammer dat ik niet mee friet kon eten maar ik moest voetballen de andere dag. Niet dat het gebaat heeft want we hebben verloren (2-1) maar die ene goal heb ik wel gemaakt. Trouwens peter, het zit wel goed met die jongen en je hebt gelijk. Meisjes hebben veel voor het zeggen.
Groetjes ilse |
[#335] 08-05-2001 12:25:58 gussen uit leunen |   |
dag mensen,
ik wou jullie nog effe bedanken voor het geweldige optreden in horst, de handtekeningen en natuurlijk lipafdruk van die wonderschone cd verkoopster
de groeten |
[#334] 06-05-2001 20:07:28 Maarten Scholten uit Valburg |  |
Beste mensen Hartstikke gave foto's het was inderdaad een geslaagd feest. Jullie pasten perfect in het zooitje. Tot de volgende keer. WAAR??? groeten Maarten |
[#333] 06-05-2001 14:37:39 heldus! uit horsss! |  |
Heej Hendrix! Hoe kunde geej now wiete of het nog en schon optreje waas? Geej log alwer in het petje beej het postkantoer "de rug oet te snoeve" (knuppel zat) en doar kumt beej daat Giele ow noar hoes hid gebrog! Mar het waas inieders geval een schon optrede! Heldus (kiek oet deur)! |
[#332] 06-05-2001 12:58:41 hendriX! uit Hôrs! |  |
| GVD daat waas nag es een schon optri'jje. Alliejn waas het meej nag wiette kort! Maja ge kunt ok neet alles hebbe wáh! Ik mot ok nag hiel efkes zegge dat de "roady's" het verrekte good gedoan hebbe. Ik haj dus echt FUN FUN FUN! |
[#331] 05-05-2001 16:50:19 my uit . | |
| ut is al zaterdag... |
[#330] 05-05-2001 10:21:13 Joep uit Hors | |
Knap is een relatief begrip! Als een wrattenzwijntje knap is, is Peter ook knap....
Hahahaha
Tot zaterdag |
[#329] 04-05-2001 19:28:04 My uit . | |
| wel..... |
[#328] 04-05-2001 18:11:57 Anne Niem uit | |
| niet!!! |
[#327] 04-05-2001 18:02:00 Peter Hendrix uit Venray |   |
| Wel. |
[#326] 04-05-2001 16:30:04 Diana uit Venray |  |
Waarom geeft iedereen toch altijd kusjes aan Peter (de drummer) van de band? Dat is toch niet de knapste of de leukste, dacht ik zo.
|
[#325] 04-05-2001 15:46:55 Anke uit Horst |  |
daag meense (en kiender)! jaja, zaterdag bij liesbeth he... ik heb er kei veel zin in. ik heb alweer een stel mensen die een shirt (en cd) willen kopen. goed he! en na het optreden ('s nachts) bij ons friet eten met heldus enz. hebben jullie er zin in? ikke wel in ieder geval. moet alleen mam nog een klein beetje in lichten, maar dat komt denk ik wel goed hoor... nou, ik ga zo dalijk met e trein terug naar horst (ik zitr nu in e'hoven! hajje wah, en tot merge in liesbeth! groetjes en dikke kus Anke!!!!! |
[#324] 03-05-2001 21:01:34 elsje uit america | |
biertje trademark biertjes trademark biertjes trademark biertje trademark!!! jaja, zaterdag is het weer zo ver, ik trek mijn rokje wel weer aan jongens!!
grzzls elsje tot zat.erdag |