Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 110 van 126 Volgende pagina
[#323]
03-05-2001 20:03:33
quint uit dodewaard
ej mensen....relaxte site, koele foto's
en ga zo door qua muziek, klinkt goed!!

[#322]
03-05-2001 19:35:56
monique uit zetten
ok.. OK!!! Hier dan een stukje van mij! ( Dat was toch de bedoeling?! ) Vrijdag was COOOOOOOOL!!!! Thanxxxnks! nog niet echt veel reactie trouwens? vreemd! Nee, zonder geintjes ( en rare foto's enzo) T was echt super!!!! Tot.. ????

Groetjes.. ( kusje voor de drummer! x )

*** ***

Monique!>>>
[#321]
02-05-2001 20:12:12
Fritzie uit Andelst
leuk feestje hè daarzo in de betuwe,
bedankt nog voor het sfeertje,
gegroet
[#320]
01-05-2001 19:53:47
In-Sync Agency BV uit Weert
Mannen,

Alweer bedankt voor de top performance bij cafe de Brouwer.

Groeten,
In-Sync Agency BV
[#319]
28-04-2001 18:45:21
Arjan Vroegop uit Randwijk
Hoi!

Het optreden van gisteravond was echt goed!!! Ik heb een hoop goeie reacties gehad, iedereen vond het tof!

M'n broer heeft het ook naar z'n zin gehad, ookal weet hij er niet zo veel meer van. Na die zevendronk was hij best wel naar de klote.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor deze avond, het was echt mooi!

Arjan
[#318]
23-04-2001 19:40:32
Auke uit Horst
Eej ruige kels allemoal (en megjes).Mit den kermis in Hors goan we allemoal flink zoepe of ni?En zoaterdaag al hiel zeker.
Nou wieyt ik veurluupig niks mier te vertelle dus ik zi-j jullie allemoal wal 5 mei beej liesbeth.Haje
[#317]
23-04-2001 14:59:54
Iemes in Eindhove uit Hors!
Ejj knammels wies zoaterdaag beej liesbef daan goan weej duchtgi zoepe en dat lukt nag beater mit muziek van jullie!
[#316]
22-04-2001 23:54:05
The Ron uit Heide
HALLO ALLEMAAL!
YSSELSTEYN 2 KAMPIOENEN!!!!!!!
JAAAAAAAAA!!!!!!!
BIER IS NIET LEKKER!!!!!!
MAAR JE WORDT ER WEL LEKKER ZAT VAN!!!!!
GROET UIT DE HEI!
TOT JERA ON AIR OF MISSCHIEN 5 MEI MAAR IK DENK UT NIE! HOIJE!
[#315]
22-04-2001 19:15:29
hendriX! uit Hôrs
Ejj ik mot jullie toch hiel efkes bedanke vur het beschikbaar stelle vân jullie muziekgrij vur het hovocfiëst!
Nou mot ik alliën nag zurrige dat ik binnekort ok wir Trademark muziek oet die boxe huur klinke. Maja het is has kermis dus dat zal neet zo'n groewt probleem ziejn denk ik....... (och jah en Heldus legde geej meej nag enne kier een trademark t-shirt aan de kant dat greune, daan kriegde geej wal die cd's van de mission) hajje wah!
[#314]
22-04-2001 12:06:03
Peetje & Ellen uit Americaaaaaaaaaaaaaaaa
Hej lieve mensjes van Trademark,

wij hebben misschien un suggestie voor de uitbreiding van de Tramark-kledinglijn, wat dachten jullie van Trademark-hempjes. dit zou erg handig zijn voor in de zomer en bij optredens... i.v.m de hitte...

kusjes Peet & El
[#313]
18-04-2001 09:23:48
heldus! uit hors (now in numwege)
Eh meense!
Ten ierste verstuurd Jules altied vaan die goje meels? Ik ben zel al nor iederien door an het steure.
Waat haj ik trouwens gehuurd? Vergadering? Weej? Ok mit heldus erbeej?
Trouwens al het daan ok beej Mark is kunne we nog ff flink tractor poelinggggg halde!
Verzoek aan Mark Zurg daat geej ok de koelkas vol beer hed stoan! En waat meej betreft kunnen de optrejus wer beginne!
Dit waas het wer zo'n bitje wal. Want ik mot wer no de les (landmeate)!
Haije wah! Heldus!
[#312]
17-04-2001 08:37:39
Peter Hendrix uit Venray
Bedankt Jolien, ik heb hem gemaakt en eventjes alle entries die niet gelukt waren er in gezet.
Hij doet het weer.

Groeten,
Peter.
[#311]
16:04:2001 13:09:06
Jolien uit Castenray
Volgens mij is er een probleempje met het invullen van het gastenboek

Hij doet het niet meer!!!!!!!!!!!
[#310]
16:04:2001 13:07:33
Jolien uit Casele
Goeienbagwan,

Heeft iedereen de pasen overleefd?
Ikke nog niet because vandaag is nog een dag dat er veel bier genuttigd moet worden.
Ik ben toch wel errug benieuwd naar de nieuwe show maar een dingetje mag Peter niet vergeten. ER MOET VIEZE PRAAT IN EN HEEEEL VEEL SINAS.
Dus dat wilde ik effe kwijt nog veel plezier en bier (dat rijmt) gewenst en
Doei

Jolien
[#309]
15-04-2001 18:02:53
elsje uit america
euh nou, peter, omdat er nog maar alleen fans in het gasteboek stonden, en niet meer toffe onzinverhaaltjes van mijn helden, dus.......
maar goed, nieuwe show?? jahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
nou peter sla de fietsenmakers maar een goed af, dan praten ze wel andere koek dan peperkoek!!!
veel grzzls elsje
[#308]
15-04-2001 17:59:55
elsje uit america
jahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahahaha, ik ben sprakeloos, grzzls elsje
peter laat die gvdmsse fietsemakers mar eens een lesje leren!!!!
[#307]
14-04-2001 16:47:13
Anke uit Horst
Enne gojjendaag allemoal! Ik doch: loat ik wer us waat in daat gastebook vaan trade-mark schrieve, want daat werd wer us tied wah! eej heldus... daat waas waal enne ruige wedstrijd vaan os wah (kei good vaan jullie met daat groete aantal meense) en ok flink aangemoedigd (zoe huurt daat!). ik heb wer zin in ut volgende optreeje, jullie ok allemoal? wer us lekker veul shirts verkoepe! THAT\'S THE SPIRIT! ik goj jullie wer us verloate wah! tot enne volgende kier mar wer (ik liek henny huisman waal, allien daan ietswaat vrouwelijker). haje wah... enne : un fijne oavend vanovend(nacht)! groetjes xxx Anke!
[#306]
14-04-2001 16:39:22
Anke uit Horst
hallo! ik laat weer eens wat van me horen (na enkele verzoeken van sommige mensen). ik heb weer zin in het volgende optreden (weer flink shirts ed verkopen samen met ilse). he heldus... good wah daat weej in de poule zien blieve stoan! kei ruige wedstrijd tege panningen wah! nou... ik kap d\'r wer mej enne... tot d\'n volgende kier mar wer! hajje wah! (ps: ut publiek waas echt wer us super de super... complimentujes)
groetjes xxx Anke
[#305]
13-04-2001 08:39:42
Peter Hendrix uit Venray
Hallo,

Allereerst, naar fietsenmakers luisteren wij niet, daar hebben we nogal nare herinneringen aan.
Ten tweede, Els, hoe kom je er bij dat wij niet meer met onze fans praten. Natuurlijk doen wij dat wel. We hebben het alleen heel erg druk gehad met het voorbereiden van de nieuwe show die eind april op de planken moet.

Dus zet je maar alvast schrap want het beloofd wat te worden.

Groeten,
Peter.
[#304]
12-04-2001 20:47:49
els uit ericam
hallo kerels, nou nou, volgends mij zeggen alleen de fans nog maar wat tegen jullie, maar jullie niets meer tegen de fans, SCHANDALIG, oh bij de weg, is Jera On Air niet verzet?? Ons Hanne zei dat (mijn zusje), maar goed, mag ik nog even zeggen dat wij ( de band SCUM) een nummer van jullie aan het spelen zijn!! Jaja wij worden net zo geod als jullie, jahahaha, Rockin' in a free world, echt een werelds nummer, cool, dus... nou ik zie ullie wel weer 5 mei, i can't wait any longer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE, wat een vreemd beest zeg, ik mis jullie zo erg he, lekkere biertjes drinken bij liesbeth 5 mei, dan worden we weer bevrijdt dank zij jullie, jahoe!!
grzzls en kzzls en knuffels en noedels van jullie elsje
Vorige pagina pagina 110 van 126 Volgende pagina