Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 111 van 126 Volgende pagina
[#303]
11-04-2001 21:19:05
Fietsemaker uit Maastricht
Waarom staan jullie niet ingeschreven bij SPL limburg?
Het word tijd .
info www.spl.nl
doen!!!!
[#302]
06-04-2001 14:06:01
Rene van de Pas uit YSSELSTEYN
Hallo de volgorde van het Jera On Air is iets anders als dat eerder in dit gastenboek werd vermeld, namelijk:

- Day After Day
- Clover
- Trade Mark
- Undeclinable
- De Heideroosjes
- Loco Loco Discoshow

Hemelvaartsdag 24 mei vanaf 15.00u

Voorverkoop f 20,- Dagkassa f 25,-

Ysselsteyn is gelegen in Noord-Limburg tussen Venlo en Eindhoven en niet zover van de Belgische en Duitse grens!

groeten Rene van de Pas
[#301]
05-04-2001 16:03:45
Ellen uit americaaaaaaaaaaaa
Wilm, we gaan nie MISSCHIEN naar Trademark, we gaan ZEKER naar Trademark!!

kusjes Ikke
[#300]
05-04-2001 11:18:04
eddie uit ysselsteyn
Ik weet niet of jullie `t gezien hebben maar ze treden 24 mei op in Ysselsteyn bij JERA ON AIR.Dat moet wel kei mooi worden met zo`n band , maar er zijn nog meer bands zoals:day after day , clover , undeclinable (ambuscade), DE HEIDEROOSJES en loco loco discoshow.Dus dit FEEST is echt aan te raden
[#299]
05-04-2001 09:20:41
Wilma Classens uit Castenray
Hej mensen
jullie zijn wel super vet. El en ik gaan denk ik 5 mei weer. Gezellig he!!!
jullie krijgen de groeten van Nicole Seegers en Esther Jacobs
xxx Wilma
[#298]
03-04-2001 20:48:24
René C uit Geijsteren
Daag mien rokkende heldu Ik viend het wel moi dat gullie nor ôs kermus hier IEN geijsteren komt en nim miss Trademark en allerlei andere snoeven ok mar mit
Zoepe dat owwe leuter d'r van brekt
Groetu van René
[#297]
02-04-2001 21:30:37
Stan K. uit Geijsteren
Supergaaf dat jullie dit jaar op de gezelligste kermis van noord limburg komen
Geijsteren dus!!!!
Zoepen tot de ge de pens strak het
[#296]
02-04-2001 21:21:16
elsje uit amrica
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DAAR BEN IE WEER!!!!
hallo mijn allerbeste trademark helden, ik hou echt kei veel van jullie 5 MEI is de dag dat i weer van ullie genieten mag, jajahahahahahahahahahahaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu al tienduizendveel zin in!!!!
Ik gaa er weer eens vanweg zijn, lotzz ovv lovv your one and onlie ELSJE!!
[#295]
02-04-2001 15:14:29
Rene uit Ysselsteyn
Ha Trade Mark en fans

Op do 24 mei is het dan zover Trade Mark zal dan optreden op het JERA ON AIR festival. Het wordt een super gezellig feest.
Hieronder staan de bands die ook nog optreden in volgorde dat ze spelen.
- Day after day
- Clover
- Undiclinable (Ambuscade)
- Trade Mark
- DE Heideroosjes
- Loco Loco Disco show

Ik weet zeker dat het kei te gek zal zijn. De entree is aan de dagkassa 25 en in de vvk 20 de vvk begint eind april.

Voor meer informatie kei op de site van de Jera:

http://www.jera70.tmfweb.nl

Dus tot op Hemelvaartsdag in Ysselsteyn (L)
[#294]
01-04-2001 20:29:38
R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn
Ook ik ben een niets-zeggende trade-mark fan.
[#293]
30-03-2001 22:27:00
Joep uit Hors
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

tot 5 mei
[#292]
30-03-2001 12:02:56
ellen uit america
fans zijn er wel, maar niet genoeg gesprekstof!

al hoewel..... lente slaap?? niet zo'n gek idee!
[#291]
29-03-2001 22:26:10
jolien uit Casele
HALLO, IS IEDEREEN IN EEN LENTESLAAP GEVALLEN OF HEEFT HET GEWELDIGE TRADE MARK GEWOON GEEN FANS MEER????
Groeten
Jolien....
[#290]
25-03-2001 19:49:44
Teun uit Geijsteren
Vorig jaar telden we erop dat jullie kwamen. Het ging niet door, maar reken maar dat we dit jaar gaan feesten met de kermis!!!
[#289]
22-03-2001 22:12:47
Jolien uit Casele
Ja eum, ik weet een dingetje zeer zeker!
Komende zaterdag is het voor mij TRADE MARK DAG!!
Ik ben samen met Elly zekers van de partij en dan gaan we saampies officieel ons TRADE MARK sjurt ontvangen! NNdus...
Ik zou zeggen de groenten en tot in het grote X-ray.
Gr.
jolien
[#288]
18-03-2001 11:18:02
HendriX! uit HORS
Jah ik mot zegge enne schonne site...... Maar het wurt wirres tiejt daat ik wir na zo'n optrijje van jullie gojj kieke!!! en dornoa wir duchtig de rug oetsnoeve! Jullie kwame toch mit de kermes bij Liebeth optrejje of neet!!! Doar haj Pieter temiste waat vaan. Geluuf maar dat ik doar daan vuuraan stoj. Wies Wirres, HendriX!
[#287]
17-03-2001 14:31:32
ikke uit het groooooote America
DE KLOMPFUIF WAS KEI VET.
[#286]
17-03-2001 14:31:15
ikke uit het groooooote
[#285]
10-03-2001 14:06:10
Ellen uit America
Peetje is gek op Dennis Keltjens.
[#284]
09-03-2001 23:41:59
Peetje uit America
ha mensen
ik heb een nieuw emailadres, dus ik dacht dat zet ik dus eventjes in het gastenboek neer bij Trade-Mark.
ik ben ook sinds 2 weken stapelgek op iemand, maar wie dat vertel ik jullie lekker niet.
nou de ballen

groetjes Peetje
Vorige pagina pagina 111 van 126 Volgende pagina