[#283] 06-03-2001 21:13:11 els uit merica | |
ej jojo, gvd, denk je nu echt dat ik ga naar trademark in tiender?? haha, kon ik maar gaan, jammer genoeg, rockweekend is ook wel heel leuk, dus sorry jongens, maar 5 mei is het ook weer trademark dag. dahag!! elsje
ps meneer de uil, wie bent U?
oh dat ben ik zelf, hmm, ik ben echt dom... |
[#282] 05-03-2001 13:55:55 held uit hors |  |
Hai hai! Ik mot nog ff mien complimenten geve vaan die lekker eier, frikandelen en loemies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot het volgende werme essen! Haje wah! |
[#281] 02-03-2001 21:05:07 Jolien uit Casele |  |
Yes I'm still alive. Ik heb dus de carnaval overleefd!!!!! Het was beregezellig maar een optreden heb ik toch wel errug gemist. Van wie denken jullie nu? Dat hoop ik toch van niet want dan ben ik op de verkeerde site beland!!! Maar wat ik me afvroeg is HET optreden in X-ray city een open of een besloten feesje???? Want anders zijn Elly, Els en jojo weer van de partij!! (en de lovers blijven thuis) Nog een vraagje (wordt ik al vervelend?) komen jullie ook naar het fuifje van els? Doe maar wel dan zie ikke jullie ook nog eens. Tering wat ben ik weer aan het slijmen ik zal maar gaan....
Groenten JOJO
P.S. Peter jolien en elly doen nog een skirt van jullie krijgen. TOCH?????? |
[#280] 02-03-2001 20:16:29 meneer de uil uit fabeltjeslant |   |
ja jahoe, 5 MEI, jippie, aftellen maar!!
|
[#279] 02-03-2001 20:13:50 els uit america |  |
KATER???? wat een onzin, gewoon HARD door gaan, en met moeite wachten op een nieuw optreden van trademark, WAT EEN KWELLING!!!
elsje |
[#278] 01-03-2001 18:47:07 Anke uit Hors aan de maas |  |
| meense kiender nog aan toe... waat heb ik toch un ongeluufelijke kater van de carnaval overgehalde (ietswaat overdreve). maar.... ut waas echt wer un super super super carnaval dit joar! waat jullie??? ik goj nou effe sloape, waant ik veul meej neet 100% zeg mar. hajje wah! tot wer us! |
[#277] 01-03-2001 16:54:53 ikke uit venray | |
| nou zeg, wat hebben jullie veel vrienden. |
[#276] 23-02-2001 20:06:00 Joan, Sjoerd en Joost uit Ysselsteyn |   |
Hallow Rockers,
we hebben een link naar jullie site gemaakt omdat er bij het zesd, met jullie goede vriend Joost Gevers in de gelederen, nogal wat fans van jullie zitten. Zouden jullie ook een link naar onze site willen maken. |
[#275] 22-02-2001 21:26:06 els uit merica | |
oh oke, als je verplicht op internet moet, is het niet leuk.dus.. grzzls elske |
[#274] 22-02-2001 21:10:20 Ellen uit het grooooote america |  |
Peet, leer eens berichtjes schrijven, wie zegt dat wij mailtjes op Taattolnoxx willen ontvangen??? 't is al er genoeg dat jij een keer per week een mailtje stuurt. op die Zebra's geef ik geen reactie, want daar word ik moe van. jij bent echt niet de enige die zin heeft in carnaval, volgens mij is dat iedereen. en ik zou m'n cowboy hoed maar ens ff.terug geven, anders mag jij die touwtjes er aan maken.
kusjes Ellen |
[#273] 22-02-2001 19:03:14 Peetje uit America |  |
ha mensen ik heb kei veel zin in carnaval en ook omdat ik in Horst en in America mee doe met de optocht en dan kan ik ook nog eens flink beesten. een aantal mensen (onder andere ik) hebben een nieuw email adres waar je van alles naar toe kunt sturen als je dat wil en doe dat dan ook. ons email adres is: taattolnoxx@hotmail.com sturen dus die handel en we zullen ook wat terug sturen.
ik wil een van de zebrabroeken van Trade Mark want ik ben echt harstikke gek van zebra's (vraag maar aan Ellen)
groetjes Peetje |
[#272] 19-02-2001 20:52:59 jojo en elske uit caserica |  |
hallo binnen en buiten mensen, sorry voor het net berichtje, ik deed enter duwen (zoals een turk het zou zeggen). maar goed. wacht even andere berichtjens lezen!!! zo gebeurt. En is onze valentijnskaart aangekomen. (zal wel niet!!) Zeg peet, anja heeft die beruchte zebragitaar volgends mij. (anja janssen, bij ons op de straat) dus... peter tjek je meelbox voor verder commentaar en de nieuwste nieuwtjens en GRODDELS. (ik kom er ook in voor grodd-els) tot spinazie, tot jojo's. en ook de grzzls van jojojojojojojoooooolien, dus.. en ook van elske. hoi wah, en nu mag nog heeeeel even jolien.................... .......................................... is lang genoeg!!!!!!nnnnnnnnnndus....... trouwens ikke was jarig en ik heb geen katootje van uwwe band ontvangen valt me tegen NNNNNNNNNdus Doei |
[#271] 19-02-2001 20:43:58 jojo en elske uit caserica |  |
|
[#270] 17-02-2001 14:52:30 fietsenmaker uit vaalsdorperplassen |  |
En jongens! Ook postzakken vol valentijnskaarten gekregen? Dat zal toch wel! Neem ik aan. Of zijn jullie adressen geheim gehouden voor de fans!!!!!! Tot in het zonnige zuiden!! |
[#269] 15-02-2001 14:13:10 Jules uit Veul | |
Dag, ikke. Omdat we niet weten wie ernaar vraagt.
Gegroet |
[#268] 13-02-2001 22:08:08 ikke uit hier | |
| waarom zijn er geen Trademark-valentijnskaarten? |
[#267] 12-02-2001 21:57:56 Ellen uit America |  |
Hej Peetje,leef jij ook nog? Heeft iedereen ook al zo'n zin in carnaval? |
[#266] 12-02-2001 17:44:58 Jules uit veul | |
aan peetje,
De zebra-gitaar met handtekeningen is in een bierrijk Trademartk verleden tijdens een loterij met lingerie en dergelijke weggegeven aan een mega-ja-mega-fan.
Gegroet, jules |
[#265] 11-02-2001 22:55:00 Peetje uit America |  |
laatst was er een playbackshow in America en daar hadden ze die zebragitaar met handtekeningen erop (zie 'n kaboutertje 31 -01 -2001) maar waar is die gebleven en van wie is die, want die was kei fet en die wil ik nog wel eens zien (hint, hint voor een optreden). krijg ik hier wel ff antwoord op, want ik wil het echt kei graag weten. -x- trade mark fan (ftewel ikke) |
[#264] 11-02-2001 12:37:33 HELDUS uit horst |  |
He Jules! Ik hoor het al het werk gelijk he! Op dit moment lig ik half krank voor de computer! Of het nou door het bier komt weet ik ook niet! |