Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 113 van 126 Volgende pagina
[#263]
10-02-2001 00:22:02
The Ron uit Heide
hee trade-marks!

das wel goed man dat jullie op jera on air komen. aangezien ik medewerker ben dan, kan ik dan mooi m'n prijs in ontvangst nemen! goed ideetje??? dacht 't wel! tot dan!

groet uit de hei
[#262]
09-02-2001 21:26:40
elsje uit zie bericht hier voor
moet ik de rokjes maken, hoorden ik, haha, misschien wordt ik wel zebra met carnaval!!
[#261]
09-02-2001 21:25:03
elsje uit het america van toen
ej heldus, ik kreeg zomaar een heel erg tof ideee in mij oog gefluisterd, van jules, oh wat megastoer, in de TRADEMARKBUS, aaaah gaaf, ja dat wil ik (een keer of zo hoeft niet meteen hoor) WAAAH gaaf.

grzzls elske
[#260]
05-02-2001 17:40:20
jules uit veul
Hoi, trademarkinesische peolples.

Trademark in lente-slaap?
'k dachut nie. Wij zijn zo druk met voorbereidingen van nieuwe optredens, dat we ons eigen gastenboek bijna vergeten. Zo'n zebra-kledinglijn vergt natuurlijk een voorbereiding van menig uurtjes in de kroeg hangen om te bedenken hoe dat dat moet.
Want we moeten straks op Jera on Air toch wel ontiegelijk de blits maken...
En zebra-gitaren??? wacht marrus!!

Mis je toch het trademark gevoel. Dan moet je Heldus gewoon uitnodigen voor een frietje en ritje in een pluche zebra bus. Het is toch bijna Valentijnsdag, toch..

Gezebragroet, Jules
[#259]
05-02-2001 16:19:49
HELDUS uit Horssssss
Inderdaad!
Het lijkt wel winterslaap! Peter zeg now toch niet dat geej het zo druk hed.
Snotkop is owe computer trouwens ok nog steeds gecrast of ziede ok al te lui om meels te steure! Mar wat een kehl. Helemol vaan het padje! En doe trouwens is ni zo popu(leer)! Geej kunt natuurlijk ok nog zat zie vaan gister?!!!!! (goed koop zoepe zegge ze daan!)
Volguns meej zie ik steeds platter aant schrieve!
Weltruste, slaap zacht!!!!!!!!!!
[#258]
04-02-2001 17:43:59
els uit muts
nou veel vriende hebben jullie ok neit, of doen jullie de bijna lente slaap??
nu ja, ik hoop dat jullie weer snel bij komen, het is zondag hoor jongens!!
grzzls kzzls elske
[#257]
31-01-2001 22:09:41
elske uit muts
jahoe, een ZEBRAGITAAR< die heb ik ook gespot, heel erg vet!!!
JERA WEET IK HET AIR, stoer, ik weet al waar ik jullie vinden kan.
Euh is dat normaal dat jullie zomaar kommentaar krijgen van iemand die je niet kent, zal wel aan mij liggen. oh
TKZ 1 JAAR, jahoe, leuk he. dank je wel voor de proficiat alvast. en zorg ervoor dat de aardappelen niet aanbranden, en tot soeffle. grrz elske
[#256]
31-01-2001 16:41:02
. uit .
Of mijn broertje, Of zijn drumstel gaat het huis uit, een van de twee.
[#255]
31-01-2001 15:16:00
'n kaboutertje uit kabouterland
we hadden laatst playbackshow in kabouterland, en wat zagen wij daar: een Zebra-gitaar. (met handtekeningen achterop)
dit rijmt by the way.
[#254]
26-01-2001 21:18:55
Ellis uit de melderse
jullie lekkere kerels, you made my day........
ik zie gewoon zes optredens in het vooruitzicht staan van jullie, jullie, jullie!!!!!
we beginnen in tienray 24-3 en eindigen in de MELDERSE op 30-7 wauw.
als ik vannacht nog maar kan slapen.
ps. trekkutzelf bestaat a.s. 31-1-2001 maar liefst 1 jaar dat is toch alle reden om effe naar onze site tegaan of niet?????????
[#253]
26-01-2001 18:18:25
Joan uit Ysselsteyn
kut een typefout in het vorige sorrie
[#252]
26-01-2001 18:17:06
Joan uit Ysselsteyn city
HALLOW,

ZEER GOED EN GROOT NIEUWS!!!

TRADE MARK KOMT OP HET JERA ON AIR FESTIVAL! (voorheen Jera Open Air)
DIT ZAL PLAATSVINDEN OP HEMELVAARTSDAG IN EEN GROTE ,EN TEGEN DIE TIJD UITVERKOCHTE, ZOEPTENT! HET IS GEWOON NET ALS ALLE ANDERE JAREN BIJ DE JERA IN YSSELSTEYN TE BELEVEN!

HELAAS ZAL JOVINK NIET DOORGAAN MAAR DAT MAG DE PRET NIET DRUKKEN! WIJ ZOEKEN WEL EEN ANDERE BAND DIE IN HET VOORPROGRAMMA VAN TRADE MARK WIL SPELEN EN DAT GAAT ONS LUKKEN WANT WELKE BAND WIL ADT NOU NIET! (het is toch zeker een jongensdroom)

nou dit weten jullie dan alvast dus mogen jullie als jullie echte fans zijn deze datum vrijhouden en naar de JERA komen!!

groetjes uit Ysselsteyn
Joan
[#251]
25-01-2001 17:08:59
HELDUS uit Horssssss
Ha Volk!(en de rest?)
Maar Heldus kan ni achter blieve! Ik kom Snotkop wer gelijk overtreffe mit alwer ene nije meel! Wat ik er eigelijk i mot zette wet ik ok ni! Mar ik kan jullie now wah efkes mien (nije) Meel adres givve (ik heb namelijk now thoes ok vurt Kindernet! Let op (heer kumt i: paul@heldens3.myweb.nl)
Krek zo ist!
De Mazzel!
[#250]
25-01-2001 12:58:00
Snottepeer uit hors
Jaja, mensen hier een bericht van de beroemste shoarmatelefooonnummeronthoudroadie van horst.
Ik weet dat ik een beetje laat ben maar het ontreden was uitermate gezellig!!!!!!!
Ik moet heldus complimenteren met zijn stoere rijstijl! Echt waar hij reed perfect gezien de omstandigheden(alle chips en noten die via zijn nek in z'n onderbroek kwamen.
En Peetie de volgende kier neet zoveul zoepuh wah want soms ontglippen dingen. Hetzelfde geldt ook voor mij.
En eh Joep......Ik zal het nummer van de Griek ook eens opzoeken en onthouden je weet maar he!

Tot de volgende kier wah!
Greetzzzzz Snottepeer
[#249]
24-01-2001 20:32:02
Pleunie uit Casele
Dag Boys
Ik moest van mij zus Jolien wat in het gastenboek zetten. Dus! Ik ben nog maar 2 keer naar jullie komen kijken maar daar komt wel verandering in. Met de kermis komen jullie wel naar ons toe he!!!! Ik moet wel ff zeggen dat ik jullie retegek vind. Sorry, moest ik ff kwijt. Ik weet niet meer zoveel te lullen dus ik kap er mee.
Lieve Rock & Roll groetjes
Pleunie
[#248]
24-01-2001 00:02:06
Rudi Peeters uit Maasbree
jahaha, nieuwe eigenaar? dat betekent dat we weer komen op Melderse kermis!
Altijd erg gezellig met jullie, wordt toch eens tijd dat we jullie in 't Maf neerzetten denk ik dan.

Volgend jaar een nummertje van Thin Lizzy erbij misschien?

Ga zo door mannen, en perfecte website, ziet er erg gelikt uit, nog mooier als die schemerlamp op het podium!
[#247]
23-01-2001 19:00:46
Anke Verdellen uit horst
Daaaaag mensen van het goede leven!

wat een weer wat een weer is het toch he! wat zijn die spelletjes op jullie site toch verslavend zeg......ik kan er niet meer mee stoppen. (vooral dat met die worm). maar wel super tof hoor. kom nou zeg... heldus te veel 'zoepen' kan ik me bijna niet voorstellen (of wel heldus) (?) maar ja ik ga trainen! tot nog maar weer een keer! HAJUH WAH!!! groetjes Anke
[#246]
22-01-2001 15:47:33
Ellen uit America
kunnen jullie die zebra-strepen misschien veranderen in tijger-streepjes ofzo, want ik word helemaal gek van Peetje. ik word gewoon bedreigt door een knuffelzebra.
lig je relaxed een film te kijken, heb je in een keer de kont van een (knuffel)zebra in je neus en in je mond hangen. en probeer je te slapen, begint ze 'slaap zebra slaap' te zingen, en loopt er weer die zebra over je arm ofzo.
[#245]
22-01-2001 08:59:17
Heldus uit horssss
Hallo!
Ik teveel zuipe!!!!!!?
nou ja zeg!
[#244]
21-01-2001 13:11:50
elske uit THE AMERICA
jahaha, hallo buitenlui, binnenlui en bierbuikenlui, nou hier weer een berichtje van het alweer nuchtere meisje elske, nounounou, het was me toch beregezellig vorigeweekzaterdag, veel bier en veel trademark, daar knapt een mens van op. Nog niemand heeft gezegd hoe beestachtig goed jullie gespeelt hebben dus zeg ik het maar. JONGENS MEGAGOED!!!!
dus, ik ben weer helemaal gelukkig, en bij het volgende optreden gewoon weer mijn rokje aan, want ik kreeg allemaal boze ogen op mij gericht, van WAAR IS JE ROKJE?? nou dat vond ik een beetje eng. dalijk kijken waar dat optreden mag bestaan.
jojo, tot morgen, en jongens tot de volgende keer (maar weer, want we hebben et in jaren niet zo gezellig meer gehad, bassie en adriaan enzenz)
grzz elske
Vorige pagina pagina 113 van 126 Volgende pagina