[#243] 19-01-2001 20:25:33 Jolien uit casele |  |
Ruud, Hoe waren de chocolaatjes bij van Heijster? |
[#242] 19-01-2001 20:11:47 Jolien uit Casele |  |
EN MANNEN HOE WAS HET FEESJE IN DE SPORT. ZIJN JULLIE GOED VOORZIEN VAN VEEL BIER DOOR MIJN MAMMIE?? HET WAS DUS WEL GEZELLIG. ENNU HELDUS NIET TE VEEL ZUIPEN ALS JE TENTAMENS HEBT. ZO BEREIK JE NOOIT JE IDEALEN. (BIER DUS) OH JA, IK HEB MEEEEEEEL! JOJO83@DOLFIJN.NL DUS VOOR ALLE TRADE MARK FANS (EN TRADE MARK ZELF) MAIL ME!!! ROCK EN ROLL GROETEN JOLIEN |
[#241] 18-01-2001 11:58:32 HELDUS uit OET Horssssss |  |
Hallo leute!!! Gore ju! Wat krijg ik vandaag een kut!!!!! toetsen! Het schiet niet op zo!!!!Maar ja wat doe je er aan!!! De groete vaan ik! ps. Joep het telefoonnummer vaan de (omkroam,turk,cheff,shoarmatheek,sammie,stinkpot,Galiet of asda la assies)=077-3986510!!!!! |
[#240] 16-01-2001 20:27:42 Joep uit Hors |  |
Ha mensen en ander gespuis!
Goed om te zien dat er weer druk in ons gastenboek wordt gekladdert! Effe wat reacties: Inderdaad hulde aan de ROADIES!! Mannen die sjouwen als wij zuipen; mannen di sigaren uitdelen; mannen die de telefoonnummers van de diverse regionale Shoarmabakken uit hun blote hoofdje kennen... Niets dan Hulde. En natuurlijk de T-shirt dames...verkopen shirts voor Fl. 50,- en een kusje...That's the spirrit! (aan de beloofde goodies wordt gewerkt dames)
Genoeg geslijmd, het was bere gezellig in B'vorst, lekker hard, lekker lomp, lekkere Miss.... tot het volgende optreden!!!
Groeten Joep |
[#239] 16-01-2001 19:21:59 Jolien uit Casele |  |
Ja ik heb nu dus zelf internet dus ik kan zo vaak als het kan naar jullie site surven. By the way ik weet het ik was niet in Br'vorst een schande maar waarom hebben jullie het nieuwe shirt nog niet op de site staan? Ik vind toch wel dat dat een vette must is of niet soms? Ik moet toch even een complimentje geven voor het interview, ik denk dat Elly en ik er trots op mogen zijn! Tot weer eens en als ik een adres heb mail me dan aub. Groenten Jolien |
[#238] 16-01-2001 19:21:49 Jolien uit Casele |  |
Ja ik heb nu dus zelf internet dus ik kan zo vaak als het kan naar jullie site surven. By the way ik weet het ik was niet in Br'vorst een schande maar waarom hebben jullie het nieuwe shirt nog niet op de site staan? Ik vind toch wel dat dat een vette must is of niet soms? Ik moet toch even een complimentje geven voor het interview, ik denk dat Elly en ik er trots op mogen zijn! Tot weer eens en als ik een adres heb mail me dan aub. Groenten Jolien |
[#237] 16-01-2001 16:13:03 Anke uit Horst |  |
Hai Hai! Ja ja, ik ben die andere t-shirt verkoopster van jullie! Heldus zei dat ik maar eens op jullia site moest kijken. kei tof! mijn complimenten. was miss trade-mark niet geslaagd dan? (dat meisje keek niet erg vrolijk nee...) De volgende keer gaan ilse en ik weer net zo uit ons dak als afgelopen zaterdag! lachen toch? (het leven is een grote grap). Krijgen we die (beloofde) string en bh echt? zou ik wel super vinden, want een zebra-print heb ik nog niet. ik ga eten! HAJJE WAH! en tot de volgende keer! gr. xxx Anke |
[#236] 16-01-2001 14:16:48 Peter Hendrix uit Venray |   |
| Nee. |
[#235] 16-01-2001 13:55:09 . uit . | |
| is het de bedoeling dat die stempels nog van je hand afgaan???? |
[#234] 16-01-2001 09:57:53 Rudi Hendrix uit Maastricht |  |
Hey jongens! Ik vond de miss Trade Mark verkiezing ook wel erg geslaagd! Toevallig weet ik dat Melanie met name erg gelukkig was met de CD, want ze spurtte naar de auto (ja die auto die eerst in de weg stond) om te zorgen dat niemand met zijn kont op haar Trade Mark CD zou gaan zitten. Ik heb me (dit keer nuchter) goed vermaakt! En kom nog eens naar Zuid-Limburg! Is altijd wel lachen! Groetjes Hennie |
[#233] 15-01-2001 18:56:03 Ilse uit Horst | |
Nou, nou, mislukt. Ik heb er helaas niks van gezien maar de volgende keer wil ik die miss Trade-mark wel zijn (en in mijn zebra-bh!!!!!!!?) Groetjes Ilse |
[#232] 15-01-2001 17:04:20 Jules uit Veul | |
Hoi, Wat lees ik, miss verkiezing mislukt. Wij dachten dat de enige die zich een beetje ongelukkig voelde met deze verkiezing, miss Melanie zelf was. Dit gevoel hebben we afgekocht met een niet onaanzienlijk prijzengeld en buslading Trademark goodies. Dus... Dan zal het de volgende keer dus een miss-zevendronk-verkiezing moeten worden. Lijkt me wel ook wel aardig.
Gegroet, Jules |
[#231] 15-01-2001 13:35:53 Held uit Horssssss |  |
Ha soep & joep! Weej kome nog enne kier langs!!!! |
[#230] 15-01-2001 09:03:50 Peter Hendrix uit Venray |   |
| Nou, mislukt wil ik niet zeggen, ik dacht toch dat we een behoorlijk lekkere miss uitgezocht hadden.... |
[#229] 15-01-2001 08:02:00 R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn |   |
| Leuk optreden in Broekhuizenvorst, alleen jammer van de mislukte miss-verkiezingen. Volgende keer maar weer een zevendronk... verder hulde aan de Crew met de doos Oud Kampen! |
[#228] 14-01-2001 02:13:09 Ellen uit America |  |
Hai. ik zit hier nu achter mijn PC terwijl jullie (Trademark) nog lekker aan het feesten zijn in Broekhuizenvorst. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld!!! Trouwens Els, waar waren je werklaarzen, en je zebra-rokje, zo kan je natuurlijk noooooit iets krijgen met de drummer. trouwens nog ff. over die drummer, Peter, ik vind dat je de tekst van midnight special toch maar ens ff. moet doorlezen, want dit is niks. In de Vlies klopte er ook al niks van. Nog een complimentje voor jullie geweldige nieuwe T-shirts. kusjes Ellen |
[#227] 13-01-2001 19:12:25 ikke uit ... | |
| dalijk ga ik lekker zuipen in broekhuizenvorst. |
[#226] 10-01-2001 08:56:37 (COX) uit (holt) blierik | |
|
[#225] 10-01-2001 08:55:34 (COX) uit (holt) blierik |  |
Ha iedereen heer zie ik da wer. Dat wor al wer een tiet geli-je dat ik geschreven heb! En eindelijk wat zog ik do een stukske van JOEP!!!!! Snotkop zit wer net als anders te sanikken dat de pagina het wer neet dut!!!! Tjonnege nog!! Dit Waas HELDUS!! |
[#224] 08-01-2001 17:19:03 Ellen uit America |  |
Hai iedereen, nog een vrolijk kerstfeest en een knallend 2001 (wel een beetje laat, maar dat komt ervan als je computer een eigen wil heeft) ik hoop dat ik zaterdag ook kan komen, alleen heb ik niet zo'n zin om te lopen, dus moet ik nog ff. iets verzinnen. kusjes Ellen.
|