Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 115 van 126 Volgende pagina
[#223]
08-01-2001 17:18:48
Ellen uit America
Hai iedereen,
nog een vrolijk kerstfeest en een knallend 2001 (wel een beetje laat, maar dat komt ervan als je computer een eigen wil heeft)
ik hoop dat ik zaterdag ook kan komen, alleen heb ik niet zo'n zin om te lopen, dus moet ik nog ff. iets verzinnen.
kusjes Ellen.
[#222]
07-01-2001 18:19:27
elske uit americajaha
hee peter, zijn werklaarzen ook goed?? anders trek ik ze wel aan zaterdag, mijn rokje heb ik ook wel weer aan, helemaal in tenu, en kan ik iets krijgen met de drummer, megafabeltastisch. hahaha
tot zaterdag= nationale trademarkdag!!!!
grzz elske
[#221]
07-01-2001 17:21:54
Jeroen uit Horst
Leuke site, veel te doen. Hebben jullie nog een voorprogramma nodig ??

check uit: www.day-after-day.com
[#220]
05-01-2001 16:42:45
hendrik herman d'n derde uit Horst aan de maas
Gewoon zwart ook goed, is wel wat makkelijk he, ze moeten er natuurlijk wel iets voor doen, zou ik denken. Maar het blijkt wel dat ik niet te veel moet denken
[#219]
05-01-2001 16:17:52
Peter Hendrix uit Venray
De laarzen hoeven niet persé van slangenleer te zijn, ze mogen ook gewoon zwart zijn.....
[#218]
05-01-2001 15:47:36
Hendrik Herman d'n derde uit Horst aan de Maas
Hallo trademarkers, alles nog goed met jullie. Denk het wel of niet dan. Weten jullie het grote geheim van de drummer!!!!!!! Zal ik dat eens even vertellen........... Als je met de drummer van Trademark iets wil ( Misschien elske wel) Moet je hoge laarsen aan doen, en het liefst slangenleer, dus is dit nou een goude tip of Wat
Groeten hendrik herman d'n derde
[#217]
01-01-2001 14:43:04
elske uit a'rica
een fantastischmegastoergaafmaftof gekgeweldigspattendraarlolligsuccesvolaardig leukhemelssdfsdhfgihiuegierngjdfhkg euh ja dus tweeduizendeneen.
grzz elske
[#216]
26-12-2000 20:03:35
Henk Classens uit Castenray
Hallo Ruud, Jeroen, Peter, Bob en Jules.

Keigaaf jullie homepage. Graag wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen en veel optredens voor het nieuwe jaar.
Het laatste nieuws: Wij "The New Faces" hebben ook een cd gemaakt. Ik ben er heel trots op. Wie er een wil hebben kan zich melden bij mij. Prijs 15,=. Verder hoor ik het wel de groeten van jullie grote fan

Henk Classens

[#215]
24-12-2000 13:41:55
elske uit a'rica
hee jongens, dankuwellus voor de elektroniese kaart, ik vond hem zeer vet. ik hoop ook een beetje dat mijn kaartje is aangekomen en dat ie ook op deze unieke site komt te staan vandaar daarvan...
13 januarie is het zover ik kom weer biertjes drinken bij ullie aardig he. en de miss trademarkezen aanmoedigen, misschien doe ik zelf wel mede wie weet.
grzz elske tot 13 januarie 2001
[#214]
22-12-2000 18:53:35
Snottepeer uit horss
Zeg eens eh....Joan.
ik wil best iets op de jerasite zetten maar dan moet hij het wel doen?!
komt wel goed denk ik.

greetz snottepeer.

ps:neet te veul zoepe wah want ut levu giet verder!!!!!!
[#213]
22-12-2000 18:46:47
Joan uit Ysselsteyn
Hallow fans van goeie muziek.

Als jullie ook vinden dat TRADE MARK en JOVINK & THE VOEDERBIETELS op JERA ON AIR (hemelvaartsdag) moeten komen dan moeten jullie dat ff in het gastenboek van de jerasite zetten!!

het adres is www.jera70.tmfweb.com

BVD!!
[#212]
21-12-2000 13:29:24
ellis en els uit amerslo
heeee hallo,
hier weer een meel uit het koude kikkerschool genaamd dendron, jaja het is koud achter de pc. Ellis komt nu niet schrijven maar zij heeft het internet betaald dus haar naam er ook maar bij gezet.
de woonplaats ook maar wat moeten veranderen want je moet toch wat als je uit twee dorpen komt. jaja in januarie mag het weer, dan krijg ik ullie als het goed is weer te zien. jes. Is de kerstkaart goed ontvangen?? zo niet. dan als nog een megageweldigstoerfantastischgoed 2001.
nu ellis aan het woord:

jonges, schonne kerstdagen, 'n mega spattend (??) 2001 en genieten jullie wel van de door Peter gehuurde strip-tease???
enne dikke kuzz van Ellis
en van els een klapzoen.
hoie wah.....
[#211]
20-12-2000 08:45:18
Heldus uit Horsssss
Ha mense(kinder)!!
Dat was ik trouwens nog vegete!
Iedereen een Prettige fiestdaag en een Zallig passe!!
Heldus!!!!
[#210]
18-12-2000 09:20:01
Peter Hendrix uit Venray
Heldus en Snottepeer,..... jaja volgens mej hedde gullie het kei druk. Veul belangrieke dingu zo as in het gastenboek schrieve, mit enne zebra-bus rondjagen en d'r in liere reje.
Binnekort zien de neje tie-shurts af, do kriegde gillie d'r ok va.
In ieder geval fijne dage en zoe.
Tot ien het neje joar.
[#209]
18-12-2000 08:49:38
HELDUS uit Horssss
Hoi mense(kiender)!!
Ik stoj heer wer te type mit miene dikke kop van gister nog. Nog efkes vol halde en daan hebbe we wer feest.
Ik weens het jullie.
fijne feestdagen en een zalig Passe!
[#208]
15-12-2000 17:29:04
Snottepeer uit horst aan de maas
regelde geej deen zebra-fiets nog of ni?!?
en uh............vingerplant? dat mot ik tege de megjes zeguh. Hoeveul vingers hebben die?

hoje wah meensen.

ps. het iemand nog ennu gek rundjes op de weeg zeen reeje?...............dat was HELDUS!
[#207]
15-12-2000 12:06:59
PEEMKE uit HORSsssss
Ha volk di snotkop blieft mar kommentaar aan het geve!!!!
PETer ik heb allang niks mier van ow gehuurd! Ziede geej nog steeds beezig mit owe vissekom en ow hang begonias of owe penis erectus(vingerplant) heb ik gehuurd!!
Dit waar HELDUS dus!!!!!!
[#206]
14-12-2000 21:34:35
Ellis uit DE MELDERSE
heeeeeey wat hoorde ik daar van Roadie Pieter met de sigarentic?
NIEUWE GROENE T-SHIRTS MET LANGE MOUWEN EN 'N SOORT HEINEKEN OPDRUK?
[#205]
14-12-2000 16:52:08
Snottepeer uit thoes
Heldus!.....as geej meej unne zebra-fieske regelt daan kom ik met de fiets nao. En dat ik umgereje weer doar oow, liekt meej hoegst onwaarschienlik want reg reeje kunde geej ok al ni, dussssss. Dat betijkend dat geej(met of zonder meej) nog maar es wat mot oefenuh! En trouwus oow handschrif hoof ik ni te zeen want dan bin ik bang dat ut al hielemoal neet te lezu is. Die cursus wurd vur oow geregld ok!?!

meensen de groetuh....

EN EEN VROLIJK EN ZACHT KERSTFEEST...HUMM?
[#204]
14-12-2000 11:18:57
Heldus uit Swiebelgewald
Mor kreig ik now ok al van SNOTKOP kommentaar! En daan ok nog wal over het net(kindernet)! Mien handschrift kunnen ze in iedersgeval gen kommentaarover geven!

En daan nog een tip gekunt de volgende kier ok mit enne zebra fiets no komen!!(paules Pietsma)!!!
Maar kiek DA maar gans oet mit oversteken vuraal as geej Meej tege komt!!!
HELDus!!!! Ttjoooooooow!!!!
En Soep weej komen nog Wal (enne kier)no de kleine kieken!
En Joep" "no de kleine kieken!
Vorige pagina pagina 115 van 126 Volgende pagina