Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 116 van 126 Volgende pagina
[#203]
13-12-2000 17:39:41
Ellen uit America
vanmorgen hebben we op school de hele tijd naar jullie geweldige cd zitten te luisteren, en meezingen (vals natuurlijk, want dat vinden de leraren leuk) en nu heb ik (en de rest) weer ontzettende zin in een optreden, dus kijk ik vol goede moed naar de tourlist, en zie ik dat ik nog ontzettend lang moet wachten!!!!
[#202]
13-12-2000 16:58:48
Snottepeer uit hors
heldus, heldus,huldus toch. Jungske ik zet oow nag ennu kier op spellingscursus want det gespel va oow is niks. Lierde geej nou mar es iers fatsoenlik met deen brik te reejen want det velt vur nog neet echt mej.
effu for the reccort: FIETSEMAKER!

EN UH MEENSE, KIEK OET BEEJ UT OVERSTEKUH!
[#201]
13-12-2000 13:31:57
Heldus uit horss
Ja wie zet die bus do ok midde oppe weeg neer dat staalt ok negges op! Da hebbe ze nog geluk dat ze gen persis kriege!!
De FIETSEMIKER!!!!
[#200]
11-12-2000 21:13:26
els k.lomp uit a'rica
jajaha,
ik heb over trademark gedroomd. jaja, jullie geloven het of niet. maar het is echt waar. daarom heb ik ook zeer veel behoefte weer om naar een optreje van ullie te gaan. zeg komt alleen naar de klompfuif!!
want dat is vet. als ullie kommen dan zeg ik wanneer het is. oke? oke! hoie wah
grzz elske
[#199]
08-12-2000 22:03:47
Enne prutser uit horst
Peter poetste gej dur drie oet ?

[#198]
08-12-2000 21:55:18
Riek uit Horst
de pliesie is aal aan de deur gewes veur di
gestriepte merselis deen halluf oppe weag
inne weag stiet
[#197]
08-12-2000 21:33:48
Fietsemaker uit M'stricht
Reactie op 189 (HELDES)

Zidde wal dat geej neet kunt schrieve , want ut is Coenders mit een s!!!!!!

Jongens een plezirrig kerstfies.
[#196]
06-12-2000 17:27:32
Jules uit Veul
Krijgt de officiele bloedmooie winnaar een echte Aap-neemt-Miss-bokaal?

Geggroet.
[#195]
05-12-2000 21:57:24
peeters uit horst
ha ruud en de rest van de jonge.
stoere site, gratuliere.
viel spass und wiederhoren!
kunnen we jullie inhuren om kerstliedjes
te spelen bij de kerstkribkeswisseltroffee
competietie wedstrijd als pausebandje?

We dachten aan Mamma said knock you out van l.l. cool jay
of anders de vlieger.
see you later in the bar?
[#194]
05-12-2000 12:49:14
Nick Stevens uit Ysselsteyn
Hoi jongens

Het word tijd dat jullie weer eens bij ons komen spelen (jera 70)( missischien Open air)
Ik zal
het in de volgende vergadering maar weer eens naar voren brengen. Want Trade Mark in de Jera betekent: veel volk,veel bier, dus veel plezier.
dus tot ziens in de Jera.

Hoie Nick
[#193]
05-12-2000 11:31:00
elske uit a'rica
dus we zijn weer vremmd bezig hier, maar dat makt nix, een kat is toch geen jas dan maakt dat nie zoveel uit. ofzo.
[#192]
04-12-2000 13:59:33
tja.... uit een kei gezellig dorpje
stomme liegert
[#191]
04-12-2000 09:38:29
Peter Hendrix uit Venray
Ja geej wal Heldus, volges meej werd hier alles beej mekaar geloage....
[#190]
04-12-2000 09:07:35
Heldus uit Horss
Ja nog een kier!
Waarom is mijn hi score bij het spelke wurmsss gewist?!!!(130) Dat heeft PETER zeker gedaan!!

[#189]
04-12-2000 09:01:42
HELDUS uit Horss
Ha volk!
Wo is die kehl van coender mit zien greune tractors!! Ok nog kommentaar dat ik ni kan schrieve!!!!
[#188]
01-12-2000 22:59:11
elske uit a'rica
hela peter,

tja aangezien ik toch niet knap genoeg ben, doe ik dat dus niet.
Joan, i love you, wat een megagoed idee om trademark op jera open air te laten spelen, dan komt iedereen zeker. stoer!!
zie ullie wer snel of nie

grzz elske
[#187]
01-12-2000 16:48:12
Peter Hendrix uit Venray
Wij zijn naarstig op zoek naar mooie meiden die mee willen doen aan een Miss Trade Mark 2001 verkiezing op 13 januari 2001. Er zullen prachtige prijzen te winnen zijn.
Dit evenement gaat plaatsvinden in Café 't Dörp te Broekhuizenvorst. Het is de bedoeling dat het net zo'n geweldig feest wordt als de CD-presentatie van afgelopen jaar.

Zorg dus dat je er bij bent.
[#186]
01-12-2000 16:44:34
Peter Hendrix uit Venray
Beste Rock en Roll surfers,

Eindelijk, het interview van Elly en Jolien is op de site geplaatst. Het is te vinden op onze biografie pagina. Dit is logisch omdat door dit interview goed naar voren komt wat wij willen en doen.... (en dat is hoofdzakelijk zuipen )

Elly en Jolien,... de T-shirts komen er aan.......

Groeten,
Peter.
[#185]
01-12-2000 16:26:48
Joan uit Ysselsteyn
Hallow rock en rollers,

ik denk dat trade mark nog voor de 20ste december zal worden benaderd door de jera om op het vernieuwde open air te komen spelen! de belangrijkste groep is in ieder geval voor Trade Mark dus ik zou niet weten wat er nog fout zou kunnen gaan!!
TOT HEMELVAARTSDAG BIJ DE JERA!!!

groetjes Joan
[#184]
28-11-2000 19:18:55
Ellis uit melderse
ALLE TRADE MARK FANS OPGELET:

het enige echte officiële/niet-officiële
Trade Mark intervieuw door JOlien en moi staat al wel op onze site:

http://www.trekkutzelf.com/

en nog niet op deze (ook een leuke) site:
www.trade-mark.to

duz, komt allen en leest!
Vorige pagina pagina 116 van 126 Volgende pagina