[#183] 24-11-2000 22:21:29 Jolien uit Casele/Tienray |  |
Ja waar blijft mijn INTERVIEW!!!!!! Ik verwacht het toch wel een keer morgen of zo ha ha! Moeten we nu echt wachten tot Broekhuizenvorst? Is wel erg lang of niet soms? Morgen lekker bier en tot weer eens met interview graag. Groeten Jolien. |
[#182] 24-11-2000 20:53:06 ELLIS uit de melderse |   |
ozze site is trouwens vernieuwd. duzzzzz. euh Peter,,,,,, heb je m'n interview uittypsel al gezien of hoe zit dat. Els is nu blijkbaar ook aan het internetten. ik typ dit namelijk 10 minuten later dan haar (goh ellis in-te-res-sannnnnnnt!!-> not) als je het nog niet hebt gekregen peter moet je me maar effe mailen |
[#181] 24-11-2000 20:41:14 elske uit a'rica |   |
sjonge sjonge sjonge, ik mis het jonge volk in dit gastenboek wel weer een beetje. ik denk dat ik er maar weer eens inschrijf. oh ben ik al aan het doen. nou morgen lekker naar Rowwen Heze, 5000!!!! man komt er morgen op a'rica afgestormd. niet normaal. de Tent is echt megagroot 5000!!! man, best veel vind ik maar goed. tot een volgend optreden, of tot gastenboekens ofzo. grzz elske |
[#180] 22-11-2000 22:17:36 Een fietsemaker uit Maastricht |  |
Gore juu nach, Heldens ik wist niet dat jij kon schrijven (uh typen). Trouwens weer verloren he met volleyen. (Voor de outsiders Heldens is"de" roadie van Trade Mark. |
[#179] 21-11-2000 19:26:28 Joan Kuenen uit Ysselsteyn |   |
Hallow die Rockers,
als jullie dan hemelvaartsdag vrijhouden dan zeg ik ff dat ze bij de popcommissie haast maken om jullie te boeken! (heb ik al gedaan) Dan komt dat wel goed! DUS AAN IEDEREEN DIE EEN BEETJE VAN MUZIEK HOUDT!!! KOM OP HEMELVAARTSDAG LEKKER NAAR DE JERA WANT DAAR STAAT TRADE MARK DAN TE ROCK & ROLLEN!! zo dan weet iedereen dat vast!
GROETJES en als we jullie niet meer eerder zien dan tot op hemelvaartsdag!! |
[#178] 20-11-2000 21:25:45 Peter Hendrix uit Venray |   |
Ha Joan,
Ik zie het wel jij hebt smaak wat muziek betreft. Wij hebben nog nix met hemelvaart dus ik zou zeggen bel maar een keer op en dan regelen we het wel.
Groeten, Peter.
P.S. Doe jullie pap de groeten van mij.... |
[#177] 20-11-2000 19:06:22 Joan Kuenen uit Ysselsteyn |   |
Grote klasse van jullie dat jullie een link hebben naar de jera! ThaBest is bij ons op de site ook al heel evrvelend maar als we haar identiteit hebben achterhaald dan zal dat zo zijn agfgelopen! Sorrie voor haar ongemak maar daar kunnen wij nog niX tegen doen! SORRIE SORRIE SORRIE! Ronnie is trouwens GEEN dweeb! Maar ja dat kunnen jullie nog niet weten maar daar komen jullie allemaal nog wel achter misschien! Ja ik weet niet wat jullie aan dit stukje teXt hebben maar het staat er! Als ik weer eens niX te melden heb dan kom ik dat hier wel weer melden!!
PS zeg ff het optreden (als jullie dat hebben) voor hemelvaartsdag af en kom op het vernieuwde JERA OPEN AIR spelen!! dan wordt het pas echt rocken voor beide partijen!! (Als het aan mij ligt,en daar ligt het aan, komt Jovink ook!! (als ze kunnen))
GROETJES!!!!!!!! |
[#176] 20-11-2000 17:12:30 Peter Hendrix uit Venray |   |
Haha, dat kun je wel zeggen dat Ronnie een dweeeeep is, maar deze makker heeft toevallig wel het eerste grote boze Trade Mark spelletje GEWONNEN. En niet zomaar,.... nee de concurentie heeft ie ver achter zich weten te laten.
Misschien een uitdaging voor het volgende spelletje.......dan krijgen we tenminste echt competitie op de site.
En dreigbrieven doen we voorlopig nog niet aan, je bent namelijk nog niet vervelend genoeg......
En wat onze muziek betreft, bedankt voor het compliment.
Groeten, Peter. |
[#175] 20-11-2000 15:03:43 thabest uit Venray |  |
Here's your worst nightmare Right from Jera70 Guestbook Here is ....ThaBest
Hallo ik ben Thabest uit Venray. Mijn favoriete bezigheden zijn gastenboeken verneuken, mensen uitschelden enz. IK kom jullie gastenboek ook verneuken. Klagen kan in het Jera70 Guestbook www.jera70.tmfweb.nl daar moeten ze' me ook niet. En waag het niet n dreigmail te sturen. En jullie spelen wel goed en Ronnie is eeen grote dwwweeeeeep
Mazzelz
ThaBEst |
[#174] 20-11-2000 12:02:45 paul heldus uit horssss |  |
Ha pupkes! Ik zal ok is effe een hiel klein stukske schrieve Gore ju. Het wah wal schon bij AC/DC Maarja ik mot ierst verder mit dat spelke van die wurmkes om in de hi score te kome (dat helle vul te moejlijk gemakt. |
[#173] 19-11-2000 19:43:40 Gerrit en Annie Hendrix uit Mersele |  |
Ja hodverdomme! Jullie zijn hartstikke goed! We hopen, dat jullie op onze vijftig jarige bruiloft ook kunnen optreden! |
[#172] 18-11-2000 16:10:35 The Ron uit Heide |   |
Ha jongens,
grote klasse, dat jullie de jera erbij hebben gezet als link! Ik wacht vol spanning op het volgende spelletje en........... op het volgende optreden.
groeten uit de jera |
[#171] 18-11-2000 03:40:55 Gorro v.d Jovinx uit Achterhoek |  |
| Blij om te zien dat de leadzanger van Trade mark nog steeds de naam draagt die ik hem 10 jaar geleden gaf: D'n vetten Belg! Oh ja en strippen deed hij toen ook al wanneer ik hem weer eens het snot voor de ogen had gezoppen! en dan ging hij op een barkrik staan met de kop door het plafond. Vraag hem maar eens, het was in Dordrecht met de landbouw school. De volgende dag tijdens excursie spoog hij de directeur van een groot bedrijf over zijn hagelnieuwe hoogglans-bureautje. Overigens was ik toen al naar huis gestuurd... en dat plafond heb ik trouwens ook van boven bekeken, want: met de leuter uit de broek kom je er wel! |
[#170] 17-11-2000 18:15:14 Jules uit veul | |
als het maar niet verder gaat dan een harige rug........(anders beginnen de zenders zeker te storen??) (...en is Joep uitgekwakt, net als elke mannelijke aanwezige) |
[#169] 17-11-2000 13:01:29 Peter uit Venray |   |
Aaaaaaaaa,
genade genade,.... moet ik weer ieder optreden tegen die harige rug aankijken..... |
[#168] 17-11-2000 12:32:18 Soep[ uit Hôrs |   |
Diana, Ik denk dat de vette Belg hier de aangewezen persoon voor is! |
[#167] 15-11-2000 19:57:22 Jolien uit Castenray |  |
Dag mensen, Ik heb weer bij iemand het internet gestolen dus weer een berichtje van mij in het gastenboek. En ik ben er TROTS op! Volgens mij sta ik er al een seconde eerder in (sorry ik druk te graag op ENTER) Maar toch ik weet dat jullie blij zijn met elk bericht en zeker die van mij!!!!!(en Els een beetje weinig!)Dankjewel Jolien AUB Els Ik ga van de week naar Elly en ik stuur jullie het interview Groenten jojojojolien.
|
[#166] 15-11-2000 19:53:04 Jolien uit Castenray |  |
|
[#165] 15-11-2000 16:27:12 Diana uit Venray |  |
Wanneer gaat de gitarist van trademark (of eventueel iemand anders) strippen. Net zoals ACDC Angus. Het publiek werd wild afgelopen maandag. Zou jullie dat ook lukken?? |
[#164] 14-11-2000 18:52:44 Joep uit Hôrs | |
.......ohhh.....kwak!....... shit, alweer................
yep, 'k was ook bij Angus en kornuiten |