[#163] 14-11-2000 17:18:00 jules uit veulen | |
ACDC....................................... ................................ ......................................... ...................... (ben er nog stil van) |
[#162] 14-11-2000 17:01:59 Peter uit Venray |   |
Inderdaad, AC/DC kicks ass.
Dat zijn pas echt stoere rockers ! |
[#161] 14-11-2000 16:31:31 Soep uit Hôrs |   |
AC/DC
Wow!!!! |
[#160] 12-11-2000 17:32:34 Ellis uit Melderse |   |
Ja ja ik heb het heeeeeeeeele interview uitgetypt.
Nu moet Jojo (JOOOOOOOOLien) het nog eventjes nalezen en dat stuur ik het naar je op Peter......dus dan kun je vast plaats gaan maken op je site. zeg, hebben jullie ook al MP-3 tjes bij Napster of hoe zit dat. (ben nu FAITH van limp bizkit aan het downloden wat is dat een mega nummer) grz. Ellis |
[#159] 11-11-2000 14:45:20 Chatmaster uit Ysselsteyn |   |
Hallow vrienden van Trade Mark,
waarom hebben jullie geen link naar de site van de jera?? Na alles wat wij voor jullie hebben gedaan ! hehehe Nee maar dat is natuurlijk wel leuk als zo'n populaire site als die van jullie een link heeft naar de jera pagina! wij hebben Trade mark er ook bij staan dus.......
Groeten uit Ysselsteyn!! |
[#158] 08-11-2000 20:07:03 Collega van Blue eyes! uit Limburg |  |
| Word het niet eens tijd om de tourlist te updaten! |
[#157] 08-11-2000 08:37:18 Peter Hendrix uit Venray |   |
Ok ok ok,
Ik ga nu die spelfouten oplossen. Trouwens binnenkort kan hier natuurlijk weer een nieuw spelletje gespeeld worden.
De volgende prijs is waarschijnlijk een 5 liter-blik bier.
Kijk regelmatig naar de site om te zien wanneer het nieuwe spel begint.
Groeten, Peter. |
[#156] 07-11-2000 22:30:45 elske uit america |  |
haha jaha hier weer een berichtje uit arica. het sjirt zit heel erg lekker, en ullie hebben zondag beestachtig goed gespeelt, ik wil meer. nu ja, oh jules ik vond het fanta ook wel lekker en de spa rood en de bier (twee glazen maar goed) en de 7 up was ook wel drink baar hee peter. duss ik ga doeig grzz kzz elske |
[#155] 07-11-2000 21:00:03 Ellen uit america |  |
nou, joep, als je zo gaat kijken, dan staan er wel meer gramatica fouten op deze site. wat dacht je van een PARCHTIGE Zebra BH of VIJADEN? grzz Ellen |
[#154] 07-11-2000 18:39:29 Joep weer uit Hôrs | |
exquise me! voderingen zijn natuurlijk VORDERINGEN
Kloote graamaatiekaa
|
[#153] 07-11-2000 18:36:37 Joep uit Hôrs | |
Jules, don't worry! Deze week wordt er nog gewerkt aan het nieuwe ontwerp van de merchandise. De voderingen zie je wel bij het volgende optreden!
Groeten, Joep |
[#152] 07-11-2000 17:27:25 jules uit Veul | |
Hallo zoepers en andere lezers,
Niks gemerkt van waterig (spa rood achtig) bier. Gelukkig hadden wij Premium Quality. Proost, Jules.
PS: Klote he, een band zonder merchandise |
[#151] 06-11-2000 21:54:44 Ellis the interviewer uit Melderse |   |
jaha, ik ben al aan het uittypen begonnen. mochten er nog onduidelijkheden zijn voor mij dan mail ik jullie de vraag nog wel een keertje en dan moeten jullie nog maar een keer antwoorden. ik moet wel zeggen dat het een ontzettend tof en gezellig en zfeervol optreden was. ik heb weer es vanouds kunnen swingen op jullie snoeiharde rock 'n'roll. alleen dat waterbier hé................. |
[#150] 06-11-2000 16:14:39 Ellen uit america |  |
Groot gelijk Peter, het was super tof. alleen was het bier een beetje met water aangelengd. (da's dus ietsjes minder) Grzz Ellen |
[#149] 06-11-2000 15:31:11 Peter Hendrix uit Venray |   |
Hallo bierzoepers,
Gisteren weer een mega-gaaf optreden gehad in De Vlies in Horst. Het was beregezellig.
Tot volgende keer, Groeten, Peter. |
[#148] 04-11-2000 16:04:12 ThaBest uit Venray |   |
Je kent me mischien van het Jera-gastenboek maar hier ben ik om de Boel op te fleuren en dit gastenboek te besmetten met mijn humor ik ben ThaBest. En ik hou wel van n feestje, in de steeg ( www.uitgaanscentrumdesteeg.nl= nieuwe link) en in de jera ( www.jera70.tmfweb.nl) of in een of andere feesttent en er dan ladderzat uit te komen. Je hoort nog meer van me
Mazzelz
ThaBest
|
[#147] 04-11-2000 11:36:29 De fietsemakers uit Maastricht |  |
Hallo,TM'ers ,we are back in town! De fietsemakers |
[#146] 02-11-2000 20:06:50 elske uit america |  |
hallo trademarkezen, hier weer eens een berichtje van elske uit america. ik ben al bezig aan mijn rokje Jules het wordt echt keistoer. heb je de rest al ingelicht of weten die niet wat ze zien zondag. dus nu krijg ik lekker toch mijn sjirt haha gratis, haha, jullie verliezen. oh ron nog veel plezier met je bh volgens mij kan ik niet tippen aan die tieten van jou, je hebt zo'n grote score (ikke maar 40 ofzo). is de bh echt zo hard nodig ja?? grzz elske |
[#145] 02-11-2000 17:08:08 Ellen uit America |  |
Proficiat Ron,
volgende keer ben ikke aan de buurt
see ya....... in de Vlies |
[#144] 02-11-2000 15:35:22 Dirkje uit Horst | |
Dat ik dit mag meemaken een webpagina van Trademark... Dit moet in 't Pieterskrentje
voor diegene die niet weten wat dat is DA'S PECH HEBBEN.. |