Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 119 van 126 Volgende pagina
[#143]
01-11-2000 22:42:08
The Ron uit Heide
Hallo daar,
Als ik het goed begrijp mag ik me dus nu officieel winnaar noemen van WORMS? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk mijn levensdoel is bereikt!!!!
Groet uit Hei
[#142]
31-10-2000 14:46:25
ELLEN uit AMERICA
AAAH ik haat computers. net als je keigoed bezig bent met het spelletje WORM kapt dat KL*TE ding ermee!
gelukkig kan jullie komende optreden (zondag) in de Vlies veel goed maken.

[#141]
29-10-2000 17:41:13
Wieger uit Venray
mooi
[#140]
29-10-2000 15:55:01
Ellis (ook namens Jolien) uit Melderse/Casele/Tiendere
Peter heb je JOOOOOOOOOOOOLien al gebeld of hoe zit dat nou. as jullie nie gau opschiete dan sturen we jullie roadie PIETER V/D BEKEROM op jullie af.
gnag gnag gnag.
ik wacht vol spanning op jullie mailtje en kijk uit naar jullie optreden in de vlies ->
hmmmmm
[#139]
28-10-2000 17:15:46
j. beterams uit wanssum
de Kwatsköp Wanssum groet Trade Mark.
[#138]
25-10-2000 10:57:45
Peter Hendrix uit Venray
Ron,

Als er niks aan de stand veranderd dan heb je natuurlijk op het eind van de maand gewonnen.
We proberen dan de prijzen bij een optreden te overhandigen.
Wij hopen dan dat jij meteen iemand mee neemt die de drager wordt van de BH en de tanga zodat we meteen zien hoe ze staan.

Daarna zuipen we ons zoals gewoonlijk weer compleet lam aan het bier en dan zal iedereen weer tevreden zijn.....

Groeten,
Peter.
[#137]
24-10-2000 23:01:09
The Ron uit Heide
Hallo mensen,

Heb ik al bijna gewonnen met worms of hoe zit dat??

Mzzl
The Ron
[#136]
21-10-2000 15:46:30
natte quatta uit zetten
Het dak ging er zowat af
super
[#135]
19-10-2000 22:33:03
Ellen uit America
mensen, ik wil ff. zeggen dat die score van 120 wel heel erg deprimerend is.
grzzzz
ikke
[#134]
19-10-2000 14:31:25
jules uit veulen
Beste Konink Hamma,

"Stelletje surfende gitaarrammers"

Bedankt voor het compliment

gegroet Jules
[#133]
18-10-2000 21:08:31
Ellis uit Melderslo en in het weekend Tienray
Ha Ruud, Peter, Jules, en de rest......
zeg, als Jolien en ik ons mega-interview hebben afgenomen en jullie nog steeds leven eisen wij wel (in ruil voor de antwoorden vragen uitgetypt en gemailt zodat je die direct op internet kunt zetten):
'n lading Stickers (kunnen we Els K. ook stil mee krijgen)
'n leuk postertje
(en eventueel is natuurlijk wel leuk: een mooi t-shirtje)
bye bye en Peter:
heb je JOLIEN al gebelt????
[#132]
18-10-2000 13:21:20
Konink Hamma uit Eindhoven de gekste
He stelletje surfende gitaarrammers.

De groeten uit Eindhoven. Jullie posters doen het goed hier. Iedereen wil er eentje hebben.

Groeten aan Coco en aan de rest van de mussen.

Hammie
[#131]
16-10-2000 12:17:41
Iemonds uit D'Horst
Dag mensen,

op zich is jullie homepage helemaal niet verkeerd, maar na zo'n lange tijd van wachten zijn er nog steeds geen foto's van onderopperroadie-Heldus (met of zonder hanenkam) te vinden. Jullie willen toch vrouwen/meisjes aantrekken???!!!!


Hoije wah.

PS. Ik hoop dat jullie je voorlopige geplande optredens nog allemaal levend meemaken, want overleven met Heldus die de bus voortaan rijdt is een zware taak!!!!
Succes ermee
[#130]
16-10-2000 10:48:24
Rudi uit Maastricht/Nieuwegein
Hey hey!

Wat lees ik nu?!? Een zebra BH! En...nieuwe stickers! Peter, die oude is al van mijn marshall kast, dus Azraël is weer heftig bezig dat gat groter te maken! Mag ik please zo'n nieuwe sticker?

Groeten uit...euh...Maarssen dit keer.
[#129]
13-10-2000 18:43:23
The Ron uit Heide
Tja jongens...... kijk es ff naar die hi-score........ Jajajajaja..... Succes met zoeken zou ik zeggen! Cee Ya in de Jera!
Groeten uit de Hei
[#128]
12-10-2000 19:30:58
The Ron uit Heide
Tja Peter, ik heb dus ook een GSM.
Maar 120 is wel slim ja, om dat te zegge, dat lukt dus echt nie hè. Ik vind m'n 102 al zeker nie te weinig.
Nogmaals de groenten uit de big city of HEIDE!!!
[#127]
12-10-2000 17:16:06
Peter Hendrix uit Venray
Hahahaha, jullie hebben allemaal geluk dat ik niet mee mag dingen naar de prijzen !!!!

Ik heb dit spelletje heel veel geoefend op de GSM telefoon.

Voor degene die boven de 120 punten komt probeer ik een bijpassende stringtanga te vinden.....

SUCCES.
[#126]
12-10-2000 13:33:23
The Ron uit Heide
Hee, ik heb een vraagje. zouden jullie als volgende prijs een zebra string kunnen doen, dan heb ik tenminste m'n setje bij mekaar. hehehe

groeten uitde hei
[#125]
11-10-2000 21:37:17
tja uit in Limburg
ik voel me K*T de jongen op wie ik gek ben, is niet gek op mij.
zo dit moest ik kwijt.
[#124]
10-10-2000 22:20:43
The Ron uit Heide
aloha, leuke site! wanneer komen jullie weer es in de buurt van ysselsteyn ofzo?
groeten the ron
Vorige pagina pagina 119 van 126 Volgende pagina