[#123] 10-10-2000 22:07:53 elske uit america |   |
hallo kels sorry jolien, je was er zondag in wanssum niet omdat je moe was, oh peter, waarblijven mijn !@@#@$@%&%^*^$%^$^$& (sorry) stickers nu, ik lees maar de hele tijd dat ze af zijn, nu ja, zondag 5 nov zie ik ullie wel weer , dus dan mag je me over spoelen met stickers, en misschien dat ik dan wel een geweldig shirt koop. grzz elske |
[#122] 09-10-2000 19:45:17 Jules Geelen uit veul | |
hallo lezers van de trademark-site: het is nu maandag 9 oktober, kortom de maandag na een duivels duister optreden in Leende. Waar?? ja, Leende dus, in brabant, waar ze skoon waagens hebbe, en weinig stroom. Ik had verwacht inmiddels wel wat reakties uit het brabantse te zien op de site, aangezien mensen toegezegd hebben onze stickers op hun rotte kaddetjes en golfjes te plakken (Trademark stickers houden beter dan plamuur!!). of is het zo dat ze alleen Eindhoven internet hebben? Of zit het probleem in de electriciteit? Als bandleden vragen wij ons trouwens wel af wie van leendese vrouwelijke bevolking er zoal wordt uitgeleefd op Tony's pikante porno zolder?? Kortom waar blijven de reakties uit Leende??
Gegroet, Jules. |
[#121] 06-10-2000 22:02:54 Ellis uit De Melderse en af en toe Tiendere |  |
iz het nou werkuluk zooooo'n grote moeite om contact met mij of jolien op te nemen v.w. het interview. de vragen springen om aan jullie gestelt te worden......... mail dus eventjes. oh ja jullie stickers zijn regen bestendig (tenminste de sticker die ik op m'n fiets heb sinds het optreden dat jullie dit jaar gaven in meerlo). |
[#120] 06-10-2000 15:01:29 Sandra Hermans uit Venray |  |
| Mooie site, alleen wat is een parchtige zebra BH? Geintje. Ik ga even verder kijken en het spelletje spelen. Tot ..... |
[#119] 05-10-2000 23:17:16 Peter Hendrix uit Venray |   |
Hahahahahaha,
Gelukkig anders had ik zelf die zebra BH aan moeten trekken, en volgens mij staat hij mij niet zo heel erg goed.
Voorlopig gaat Ellen dus aan kop.
Wie durft de uitdaging aan.........
Groeten, Peter. |
[#118] 05-10-2000 22:15:22 Ellen uit America |  |
Yes, Yes, ik sta boven aan bij het toffe spelletje Worm. met de super score van 68!!!
grzzz kusjes ellen |
[#117] 30-09-2000 17:15:44 smits uit venray | |
hallo trade mark
leuke site, de c.d. van jullie bevalt ons wel. Jullie bevallen anders ook aardig hebben we begrepen. groetjes. |
[#116] 30-09-2000 00:10:08 Thei v.d. Sterren uit Stein |  |
Via Koning Bart hoorde ik van jullie homepage,en die wilde ik wel even zien. Reaktie hierop!!! Buitengewoon goed. Ga zo door, dan zien we jullie ooit nog eens in de kuip in Rotterdam.
Groetjes Thei (Flick the Switch). |
[#115] 28-09-2000 16:22:35 ellen uit america |  |
dag joepie, ik denk niet dat ik naar WanssumLive kan komen, want er zijn zo'n dingen uitgevonden die ze ouders, en geld noemen. en beide zullen dan problemen opleveren. grzzzzzzz kus ellen |
[#114] 27-09-2000 21:09:48 Joep uit Hôrs |  |
Hoi Ellen!
De ultra weerbestendige Trademark stickers zijn in de maak. (wel 3 verschillende!!!)
Ze zijn vrijdag 29 september klaar. Dus kom zondag vooral naar Wanssumlive om de eerste exemplaren te bemachtigen!
See you en de groeten, Joep |
[#113] 27-09-2000 20:44:21 elske uit Amerika | |
hoi trademarkers en andere gekke mense, Ten eerste Ruud, Bob en Jeroen, heel erg veel profieciat met de geboorte van ullie zoon/dochter, ik hoop dat ze jullie genoeg wakker zullen houden, hihihiihi, dus, en verder wil ik even zegeen, dat ik zondag waarschijlijk weer naar jullie ga komen, is dat niet keihip?? jullie miniscule fan, peetje is jullie grootste las ik net, komt ook weer eens kijken, top he, als mijn moeders mij laat gaan natuurlijk, daar moet ik nog iets op verzinnen, hihi, ik ga zondag lekker ook naar Teigetje film, ja daar kunnen jullie niet tegen op he, doei, tot later. grzz elske |
[#112] 27-09-2000 20:41:16 ellen uit america |  |
hoi trademarkers, zou het mogelijk zijn dat er a.u.b. stickers komen die NIET van je fiets afregenen. (of dat anders dat Hollandse weer veranderd word) |
[#111] 26-09-2000 12:43:57 Scherpe Sjaakie uit Horst | |
Trademarkenezen, Proficiat met het feit dat Scherpe Sjaakie JULLIE homepage komt bezoeken. Wel even een kritische opmerking. Wat hebben de Trademarkenezen te verbergen dat jullie homepage zo slecht toegankelijk is? De meest verfijnde zoekmachine kan deze homepage nl. niet vinden! Een woord van dank aan koning Bart lijkt mij op zijn plaats anders was Scherpe Sjaakie nooit bij jullie op bezoek geweest. Doe hier iets aan!!! |
[#110] 20-09-2000 19:28:23 Hofkapel Tumult uit Vortum-Mullem |  |
Geachte Trade Mark webmaster, met veel vreugde heb ik deze week jullie Memory spel gespeeld. Ik was nl. benieuwd hoe jullie zo'n Memory spel opgezet hadden. En ik moet zeggen: Ziet er goed uit !!! Jullie hele pagina is trouwens mooi verzorgd; complimenten Ik mis alleen bij jullie "Link pagina" een link naar: www.hofkapeltumult.nl want lijkt jullie Memory spel niet een KLEIN beetje op die van Tumult?! Zelfs de copyrights zijn aangepast...!.... Op zich vinden wij het een eer dat ons idee ook door jullie enthousiast wordt opgepakt!! Wij hebben al een link naar "collega band" De Notenbalkers; Ik stuur alvast ons logo mee, zodat je deze kunt gebruiken voor jullie link naar ons, OK?
met muzikale groet namens Hofkapel Tumult Geert van Raaij
|
[#109] 17-09-2000 17:31:03 Wilma Classens uit Castenray |  |
Dit is een kei ruige pagina. En jullie zijn kei goed. Doei!!!
xxx |
[#108] 16-09-2000 14:30:25 Ellis uit ien de Melderse |   |
Ha trademarkjes. ja het zijn prachtige geboortekaartjes hoor. (zijn de kleine trade-markjes ook zo mooi????) kunnen we een keertje in de herfstvakantie van Jolien en ik een keertje afspreken voor het interview? (dat is van 13t/m22 okt) OK? succes met the little ones en de vrouwen
|
[#107] 14-09-2000 18:50:54 ellen uit america |  |
haai haai.
ff. een reactie op mijn leuke vriendin Peetje. Je moet niet gaan overdrijven, dat jij de grootste fan bent, want die rol is al voor mij weggelegd. (check foto's of het verdere gastenboek) grzzzzzz Ellen |
[#106] 13-09-2000 20:24:45 Peter Hendrix uit Venray |   |
Hallo,
Kijk regelmatig op onze algemene pagina om alle laatste nieuwtjes van de site en over Trade Mark te lezen.
Groeten, Peter. |
[#105] 11-09-2000 15:28:26 Jurgen Balmer uit Oss |  |
Hoi Bob en consorten,
Woensdag 13 september (jou laatste dag Bob), om 11.00 uur, ben ik op kantoor en dan had ik graag een lekker wit stokbroodje met tonijnsalade. Dit is natuurlijk een grapje (Bob weet hiervan).
Verder leuke page!!!
Succes.
Groetjes.
P.S. Ik weet je te vinden als ik geen broodje krijg!!! |
[#104] 09-09-2000 14:09:15 Petra Heijnen uit America |   |
Hallo mensen ik ben Petra Heijnen uit America. ik ben al naar 2 optredens van TRADE MARK geweest en ik vind ze kei ruig. ik heb ook een poster van Trade Mark op mijn slaapkamer hangen MET handtekeningen. ik ga ook op 5 november naar Trade Mark toe in de Vlies in Horst. oftewel ik ben de ALLERGROOTSTE FAN van TRADE MARK groetjes -xxx- Petra
P.S iedereen mag meeltjes naar mij toesturen |