[#103] 07-09-2000 18:52:22 jolien uit castenray |  |
Zeg mannen, ik wil jullie zeer veel bedanken voor het feit dat mijn mooie foto's op jullie site gedeponeerd zijn. Ik ben er super trots op en ik neem aan dat ik nu ook wel bij de crew mag. (Al is het alleen maar als fotografe!!) Ik hoop jullie snel weer te zien want ik verlang naar een avondje Trade Mark en natuurlijk BIER!!!! En trouwens wanneer mogen Ellis en ikke gaan interviewen weet je wat we bellen binnen kort gewoon iemand van jullie op. See ya xx's Jolien |
[#102] 04-09-2000 23:04:22 Peter Hendrix uit Venray |   |
Ha Ellis,
Het klinkt misschien heel stom maar ik heb geen flauw idee wat voor brief je bedoelt. Waarschijnlijk was ik op het moment dat we die afspraak gemaakt hebben te zat om iets in mijn geheugen op te slaan. Als je me even herinnert aan die brief ?!?! dan maken we dat natuurlijk even netjes in orde. Voor onze trouwe fans doen wij uiteraard ALLES !!!!!!!!!!
Groeten, Peter. |
[#101] 04-09-2000 21:22:07 Ellis uit de Melderse | |
PETER EN DE REST!! dit is 'n opmerking namens Jolien et moi:
WAAR BLIJFT de BRIEF????????? |
[#100] 27-08-2000 21:11:30 Ellis uit de Melderse |   |
hey Peter heet jij tegenwoordig ook al Ellis? Ik hoorde van Jolien dat je een briefje zou schrijven met je bandje. je mag me ook best dat briefje mailen hoor: scheelt nl. weer 80 hele centen.
|
[#99] 25-08-2000 16:56:40 Marc Schoonhoven uit Best |  |
| Ik zal van de week nog een keer inloggen o m jullie van een serieus commentaar te voorzien. Survival-Marc. |
[#98] 22-08-2000 11:37:54 Peter Hendrix uit Venray |   |
Een uitgebreid verslag van dit interview zal natuurlijk ook hier op de site komen. (Als de reporters het goed vinden.) Het interview zal met foto's en al volledig ongecensureerd gepubliceerd worden. Alle teksten die niet door de beugel kunnen zullen we duidelijk onderstreept proberen weer te geven om de leesbaarheid te bevorderen.
Groeten, Peter. |
[#97] 21-08-2000 13:40:18 ellen vervoort uit america |  |
Hallo mensen (en aliens) iedereen heeft met 6-2 van de PC gewonnen, en ik lekker met 7-2. ff. een vraagje aan Ellis en de rest, als jullie het intervieuw met Trademark hebben gehad, word dat dan ook nog ergens bijv. op jullie site neer gedouwd?
groetjes Ellen |
[#96] 21-08-2000 12:19:57 Diana Smits uit venray |  |
Beste Jelco, Ik wil je er toch even op wijzen dat nog niet iedereen van de band voorzien is. Om de spanning te bewaren zal ik niet de na(a)m(en) van degene(n) verklappen. Dat is aan de 'jonge flodders' om uit te zoeken. groeten, Diana |
[#95] 20-08-2000 01:13:30 jelco van der avoort uit horst |  |
hoi peter ik was weer even aan het kijken in het gastenboek en er bleken dus een paar reactie op mijn reactie te zijn gekomen wat grappig. ik wist helemaal niet dat paul zo'n aantrekkingskracht op vrouwen had???? misschien wat om de bandleden mee jaloers te maken die allemaal al voorzien zijn en niet meer met jonge flodders kunnen scharrelen?? de groeten van jelco |
[#94] 19-08-2000 21:32:16 Ellis uit Melderse |   |
dacht ik effe origineel te zijn om hier te typen dat ik met 6-2 van de PC had gewonnen blijkt dat iedereen dat er al neer heeft getypt. hmmmmmmmmmmmmmmmm. dan zet ik er maar neer dat onze site vanaf zondag 20-8 vernieuwd is en dat dus iedereen een kijkje kan komen nemen. oh ja btw Peter: die BH's he....... worden die op maat gemaakt of is het ONE SIZE FITS ALL????
|
[#93] 14-08-2000 22:03:49 De pa van Joep uit vraag maar aan Joep |   |
Jullie site ziet er aardig uit. Het taalgebruik is wel wat overdreven hoor! Zijn jullie wel zo ruig?? Succes met jullie site en de groeten. |
[#92] 14-08-2000 20:45:30 els uit het america |   |
hallo luitjens,
zeg joep, die kompjoeter speelt gewoon vals, ik ben al 2 keer gewonnen met 6-2 hij doet het gewoon expres, nu ja, Peter, ik wil veel liever een t-shirt, maar naar die zebra-bh heb ik ook wel oren naar, de mijne zijn bijna tot op de draad versleten, nu ja, tot wederzienzzzz, grzz els |
[#91] 13-08-2000 22:19:07 goodendee! uit maasbree |  |
| Hijsfijn! |
[#90] 11-08-2000 16:39:32 R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn |   |
| Het memory spelletje is wel aardig, alleen jammer dat je zo snel wordt verveeld door de plaatjes die bij elkaar gezocht dienen te worden. Ik stel voor om plaatjes te kiezen die ietwat aanstootgevender zijn! |
[#89] 11-08-2000 14:25:51 Joep uit Hôrs |   |
Hoera, Hoera!!!! 'k heb van de kepjoeter gewonne met memory en wel met de monster-score 6 voor Joep - 2 voor "The machine". Altijd al geweten dat ik kei veel slimmert was dan zo'n pruttelbak! Krijg ik nou een Zebra BH?
Overwinnings groeten van Joep
|
[#88] 11-08-2000 14:17:07 Peter Hendrix uit Venray |   |
Hallo Rock & Roll liefhebbers,
Sinds kort staat er een prachtig memory spel op onze site. Dit spel is mede mogelijk gemaakt door De Notenbalkers (http://www.notenbalkers.nl). Dit is nog maar het begin van het nieuwe interactieve gedeelte van de site. Binnenkort worden er meerdere spellen gelanceerd waarmee echte prijzen te winnen zijn. Ook zal dan van ieder spel een high-score-top-10 bijgehouden worden. Het is de bedoeling dat er elke maand prijzen vergeven gaan worden.
Qua prijzen kan gedacht worden aan CD's van Trade Mark, maar ook 5 liter vaten bier en heuse zebra-bh's zullen tot het prijzenassortiment behoren.
Dus,... regelmatig de site bezoeken en binnenkort meedoen aan de geweldige spellen.
Groeten, Peter.
P.S. Leden en eerste aanverwante lieden van Trade Mark zullen zeker NIET uitgesloten worden van deelname. Echter deze types zullen niet mee dingen naar de prijzen. |
[#87] 10-08-2000 22:40:03 Ellis uit oet de Melderse natuurluk. |   |
Wil je als bekend journalist gaan overleggen met je collega journalist over het beruchte trade-mark interview. JIJ hebt je al helemaal voorbereid met een waslijst vragen en denk je dan dat JOLIEN thuis is. NEE, NEEEEEE, en nog es NEEEEEEEEEEEEEEEEEE. (MET DANK aan het feit dat ze bij Bremmie geen ISDN hebben.K*T reclame gemaakt hmmmmmmm). ik kijk al uit naar het interview.............als JOLIEN nog een keertje haar afspraakjes nakomt........ Hier in de melderse is het bewolkt maar af en toe schijnt ook de zon. KOM ALLEMAAL NAAR DE ALLEMANSMERT op 11 aug. in HORST.(NIET de wereldcity van Noord-Limburg -> dat is TIENRAY (X-ray) al) bye bye Ellis |
[#86] 07-08-2000 18:09:30 Jolien uit Castenray | |
Hoi jongens, Ik ben toch maar even gaan kijken en mijn complimenten!! Ik wil ook even melden dat de foto's die ik in Melderslo gemaakt heb erg mooi gelukt zijn maar ze zijn bijna onderweg naar een van jullie. Vele groeten Jolien.
|
[#85] 06-08-2000 17:43:46 els k.lomp uit a'rica |   |
hallo jules, peter, bob, ruud, jeroen, en alle fanaten die net zo'n fanaat zijn van trademark als ik zelf. dus...
nou het wordt weer eens hoog tijd dat ik naar jullie ga kijken alleen zijn jullie gvd op vakantie, nu ja dan niet he. melderse kermis was tof, jullie ook hoor, zorry dat ik er zaterdag niet was, maar hopelijk heb ik het maandag weer goed gemaakt, toch wel een beetje hoop ik. nu ja. wat een ontiegelijk toffe site hebben jullie zeg, had dat ff eerder gezegd was ik al veel eerder komen kijken, het verbaasd me een beetje dat jolien nog niets heeft geschreven zij als ultieme (of intieme, ik weet het niet meer) Trademark fanaat, nu ja, ik wacht met ongeduld op mijn stickers, en jongens bellofd de volgende keer bij jullie optreden koop ik een shirt tenzij jullie zo gul zijn om die ook bij mijn kubse kist stickers te doen!! hint hint, doeig, grzz een trouwe (blegh wat een klote woord) DE trademark fanaat els k.lomp |
[#84] 05-08-2000 19:49:48 Roadie W uit A |  |
| Volgens mij is die Mygrain een paar potte bier aan het los slijmen!!!!! |