[#83] 05-08-2000 19:26:43 MyGrain uit Horst |   |
| leuke site, strakke band en die roadie W. te A. is helemaal het einde natuurlijk. ahum. |
[#82] 05-08-2000 14:21:51 marij uit america |  |
foutje.... ik heb hier onder neergezet en de rest van jullie prachtige home-page bewondere, daar moet dus nog ff NIET tusse komt te staan.... grzzzzzzzz |
[#81] 05-08-2000 14:19:08 marij uit america |  |
uuuhhh.... inderdaad, een vernieuwde homepage van trade-mark. het zou leuk zijn als ik er ook nog de index kwam te staan. nu kan ik alleen maar in 't gastenboek tekenuh. en de rest van jullie prachtige homepage bewonderuh... 't is ff dat jullie 't wetuh... grzzzzzzz |
[#80] 04-08-2000 23:43:41 jules uit veulen |  |
Hallo, fanatieke trademark-site-surfers (onder het motto: Everybody goes (trademark-site-)surfin')
reactie op bart: Nee, niet op m'n pik getrapt. Ik kan goed tegen kritieken, zolang ze positief, opbouwend en wat dies meer zij zijn, en ze niet gespuwd worden door mensen die pretenderen onze optredens te hebben bijgewoond en bij het eerste het beste ACDC nummer gigantisch op hun iets te grote bek gaan en daardoor waarschijnlijk ook de rest van hun leven incognito zullen moeten slijten. Kortom niets persoonlijks tegen mensen uit Mieterik. Verder wil ik er nog even op wijzen dat een jonge zebra een Veulen genoemd wordt, dus qua roots zal het dan wel kloppen.
Tot slot aan Diana: Ik ben niet langharig, dus..
Gegroet, Jules
|
[#79] 04-08-2000 16:20:40 Koning Bart uit Mieterik |  |
Hai die Trademark-mannen. Mijn welgemeende excuses voor de onterechte aantijgingen, aangaande het AC DC-setje. Ik was inderdaad op 31 aug niet aanwezig bij jullie dampende rock-show in de Mederse, alwaar jullie, naar het schijnt, een nummertje van dit selecte gezelschap gespeeld hebben. Maar iets moet mij toch van het hart. Als je een kritisch berichtje in jullie gastenboek achterlaat, en er dan na iets meer dan 24 uur 2 dampende rockers op hun pik getrapt zijn, dat geeft toch te denken. Waar rook is is ook vuur. Wellicht zit er toch een kern van waarheid in mijn opbouwende kritiek. Gegroet onderdanen, Koning Bart
Ps. Jules, Als reactie op de beledigingen uwerzijds van mijn residentie. Het is inderdaat zo dat het achtervoegsel 'ik, erik, of wijk' als in 'Middelik of Oosterwijk' een bepaalde plek aangeven, in dit geval: plaats waar mietjes wonen, mag ik toch wel met enige trots zeggen. Ik geloof niet dat er voor Veulen, waar de bewoners nog op 4 poten lopen als ze onder elkaar zijn, een betere verklaring voor de plaatsnaam is, dan dat het een of ander verzinsel van een prehistorische primaat moet zijn. Is dit echter niet het geval, dan verneem ik dat gaarne per omgaande. |
[#78] 04-08-2000 14:52:17 Diana uit Venray |   |
Hallo met name Jules
Ik wilde even informeren of ik geteld wordt bij de betrokkenen zodat ik niet mag reageren op je berichtje? Je begrijpt natuurlijk wel dat ik me anders zeker wel aangesproken voel. Behalve genoemde uiterlijkheden waarmee ik mij gelukkig mag prijzen, ben ik ook het niveau van de roadies ontstegen. Ik vraag me alleen af of van jou hetzelfde gezegd kan worden??
|
[#77] 03-08-2000 20:38:41 Jules Geelen uit veulen |  |
Hallo visitors,
Ik heb wat commentaar op diverse berichtjes:
Ward, zoals ik al zei:"Ik vergeet dat toch, dat motto van die roadies." Was het niet zo iets van: Hoe sneller hoe liever, hoe harder hoe liever, hoe jonger hoe liever en hoe meer van achter hoe liever? Het motto van vrijgezellige bandmembers komt niet op internet, want dan komen we daar nooit vanaf... (Hier hoeven verder ook geen reakties van andere bandmembers of betrokkenen op te komen. Bloedmooie, langharige (gewillige)schonen mogen natuurlijk wel reageren, mits zij het niveau van roadies inmiddels ontgroeit zijn.)
Jelco: Onze provider is nog niet Heldus-proof, dus zodoende.
Nu dan een reaktie op koning Bart: Ik lag dubbel toen ik las dat iemand uit de Mieterik anderen voor mietjes uitmaakt. Mieterik is tenslotte the maincity of Horst, the capital of noord Limburg, kortom het Manhattan van de Peel. Maar iemand uitmaken voor iets, waar je eigen gehucht naar genoemd is..... Klasse trouwens dat je zoveel gezopen hebt maandag dat je je die vijf minuten Whole lotta Rosie niet meer kunt herinneren!
Tot slot Ellis: Nog geen commentaar op natte borstjes tijdens interviews. Komt nog wel.
gegroet, jules |
[#76] 03-08-2000 19:21:24 Koning Bart uit Mieterik |  |
Beste Muziekvrienden, Jaa,Jaa, een zo'n nummertje, ik dacht dat ik vroeg om een setje! En niet 'heel misschien de volgende keer' maar altijd! En aangaande de zuiperij wil ik jullie mijn volledige naam niet onthouden: Koning Bart Alcohol V. Gegroet gepeupel, Koning Bart. |
[#75] 03-08-2000 18:25:18 Ellis uit melderse |   |
Ja ja er zijn al meer dan 30 vragen en de vragen blijven maar binnen stromen. dusssss......... maak jullie borstjes maar nat voor het MEGA-TRADEMARK-INTERVIEW-DOOR-ELLIS-EN-JOLIEN!! dussssssss........... |
[#74] 03-08-2000 11:22:26 Peter Hendrix uit Venray |   |
Met verbazing las ik de twee voorgaande berichtjes,... Ik meen me duidelijk te herinneren dat wij maandag 31 juli j.l. het nummer 'Whole lotta Rosie' ten gehore hebben gebracht. Maar jà,... dan zie je ze niet...
Heeeeeel misschien spelen we het volgende keer wel weer. Zorg dat je er dus bij bent zodat het je niet ontgaat.
Groeten, Peter.
P.S. Eens kijken of we die 'Koning Bart' even kunne verslaan in het bierzoepen, hem kennende zal dat voor geen van ons een probleem zijn !!!!!!! |
[#73] 03-08-2000 08:26:22 R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn |   |
| Ik sluit me aan bij de mening van de persoon die het voorgaande berichtje plaatste! |
[#72] 02-08-2000 19:24:15 Koning Bart uit Mieterik |  |
Hai mietjes,
Ja, dat vind ik van mannen die pretenderen AC DC hoog in het vaandel te hebben, en er vervolgens niets van te spelen. Ik verwacht op zijn minst een AC DC-setje in jullie repertoire. Maar gelukkig heb ik gehoord dat jullie op praktijkstage moeten, op 13 nov. Koning Bart zal dan als oude rot er op toezien dat er ook een beetje opgelet wordt, en dat het niet ontaard in een mega-zuipfestijn,voor jullie dan,voor mij ligt dat anders, ik functioneer dan beter. Hopende op enige verbetering veblijf ik, Koning Bart |
[#71] 02-08-2000 09:19:14 Peter Hendrix uit Venray |   |
Ha Jelco,
Ik ben het helemaal met je eens, maar maak je niet druk vanaf oktober komen er waarschijnlijk iedere week nieuwe foto's van Heldes op de site. We zijn er namelijk achter gekomen dat Heldes een gigantische aantrekkingskracht op vrouwen heeft, als we dus veel foto's van Heldes op de site zetten zullen er ongetwijfeld heel veel vrouwen de site bezoeken en, ... hoe meer bezoekers, hoe meer vreugd. Dus vanaf oktober (na de vakantie) bijna iedere week nieuwe foto's van Heldes in uitdagende poses op deze site te vinden.
Groeten Peter. |
[#70] 02-08-2000 00:29:20 jelco van der avoort uit horst |  |
Hallo trademark heldus zei dat jullie een nieuwe homepage hadden dus ging ik effe kijken, inderdaad kei grappig allemaal. Maar ik ben het met guido eens dat er meer foto's van heldus op moeten komen en als het kan nog met hanenkam de groeten oet cassele |
[#69] 01-08-2000 15:45:18 Ward uit America |  |
de site ziet erg mooi uit. Jules, wat is het motto van een vrijgezellige bandmember, zal ik het effe zeggen: snel, hard, achter, jong. Niet van de roadies, die doen zoiets nooit! |
[#68] 01-08-2000 01:05:00 Ellis uit de Melderse |   |
Jaja, jullie zijn nu nog lekker aan het spelen op de MELDERSE kermis en ik zit achter m'n PC. (verschil moet er zijn in deze complexe wereld). Jolien en ik kijken uit naar het interview, waar we je (PETER) nog wel over zullen bellen. Als andere fans nog vragen hebben: mail me: xrayrules@hotmail.com PS. mega optredens tijdens deze kermis. FAN-TAS-TISCH!!!! |
[#67] 30-07-2000 18:32:58 Jenny Geelen uit Amersfoort |  |
He jongens, 't ziet er erg goed uit!! Zo lijkt het heel wat. Waarschijnlijk kom ik morgen wel even kijken. En eh Loes... Weet je wel waar je aan begint? Succes 13 november!! |
[#66] 30-07-2000 14:38:53 Jose uit Horst |  |
Hoi TRADEMARK Gisteren ben ik voor het eerst naar een optreden van jullie geweest en ik vond het kei vet. |
[#65] 30-07-2000 14:28:24 Ellen uit america |  |
Hallo, sorry ik ben niet in de melderse geweest(weeeeeh) Leuke site groetjes -xx- Ellen |
[#64] 30-07-2000 13:09:35 marij uit america |  |
mooi optrede gistere.... en 't is 'n mooie site geworde!!
grzzzzzz mar |