Voeg een bericht toe...
Vorige pagina pagina 123 van 126 Volgende pagina
[#63]
27-07-2000 21:38:49
Joep uit Hôrs
He, Jules!
Bedankt voor de complimenten....!!
Groeten vam de WEBMASTER ??....
ja, ja Hendrix...
[#62]
27-07-2000 21:37:16
Joost Gevers uit Ysselsteyn
Gaaf zeg die nieuwe lay-out.
[#61]
27-07-2000 15:08:27
Rudi Hendrix uit Maastricht
Haha! Wat een coole homo-page! En zeker: Trade Mark mag er wezen!
Alleen hoe komen allemaal die dames erbij dat Peter zo'n lekkere vent is?!? (Met uitzondering van Moniek uit Ubachsberg, want die vond hem niet alleen knap maar zei dat ik op Peter leek...)

Zet dit goeie werk voort jongens!

Groetjes Rudi
[#60]
27-07-2000 14:49:10
Peter Hendrix uit Venray
Bedankt voor je complimenten Jules,

groeten van de webmaster....
[#59]
26-07-2000 16:48:34
jules uit veulen
Geweldig!!!!!!!!!!!!!

Alle kritiek verstompt als je dit gezien hebt.

Complimenten aan webmasters of trademark
[#58]
25-07-2000 21:07:47
Ellen uit America
hallo iedereen,
ik vind het een te gekke site Peter.
nu kan ik weer een paar foto's uitvergroten tot poster.
groetjes -xxx- Ellen
[#57]
25-07-2000 16:11:13
Piet Bambergen uit Rotterdam
Zelfs op sun werkt het tegenwoordig !
Wanne rommel, dat Sun....
[#56]
25-07-2000 12:31:07
R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn
Ziet er allemaal gelikt uit, maar bij de index-pagina is nog niet helemaal robuust, want Netscape 4.06 is niet opgewassen tegen de index-pagina.
[#55]
24-07-2000 21:53:42
Joep uit Horst
Wauw!
Wat een prachtige, geweldig mooie Site!!!!
Wie maak er toch zoiets moois?

groeten Joep
[#54]
24-07-2000 17:00:10
Peter Hendrix uit Venray
Even kijken of onze vernieuwde site helemaal werkt.

Groeten Peter.
[#53]
21-07-2000 23:27:12
jules uit Montreux tijdelijk
Hallo lezers van de trademark page
Vakantie groeten van Jules en Huub uit Montreux (Zwitserland).
Veel Jazz (brokkel brokkel)
Alles Goed
Tot in de Melderse
[#52]
20-07-2000 08:14:40
loes uit horst
hoi jongens
leuke homepage! complimenten.
voor 13 nov heb ik een slaapplaats geregeld.
mijn kamertje is wel maar 3x4, maar akelig gezellig.
zelf luchtbedden meenemen, want zo'n troep zatte jongens
blijft uit mijn bed. groetjes loes
[#51]
17-07-2000 14:05:13
Nancy & Carla uit Haarlem
hallo mensen. We zijn net weer een beetje bijgekomen van de zwarte cross (nijman bedankt!!!) en nu al weer op weg naar terschelling. Ik denk dat we dit jaar maar gaan zwemmen omdat ze ons niet op de boot toelaten wegens besmettingsgevaar.
Of wij gaan surfen in de grote zee we nemen onze flugels en surfplank mee. we zijn niet bang voor haaien want nijman hebben we overleefd. dus gaan wij surfen naar terschelling.
Als jullie nog langs willen komen, zijn jullie van harte welkom. wij zijn de tent met de veiligheidsspeldjes!
Ajo en de keutels,
nance & car
[#50]
11-07-2000 14:11:18
R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn
Ik vind het belachelijk dat er hier mensen onder pseudoniem berichtjes plaatsen. Ben een vent (of dame) en vermeldt je hele naam!
[#49]
11-07-2000 12:01:04
heidi uit venlo
He Joep,
Wat is nu je e-mailadres. Die van 4 juli? DIe van 7 juli bestaat helemaal niet!!
Volgens mij ben je gewoon jaloers op Peter.
[#48]
08-07-2000 13:41:01
webmaster Shit page uit Veulen
Hoi Peter.
Ik hoorde via via dat je op onze site bent geweest. Maar we hebben wel degelijk een gastenboek hoor, hij staat onder de rubriek contact info. Misschien wel een idee om het gastenboek appart in het menu te vermelden.
Jij hebt ook een leuke site trouwens, groetjes Twan
[#47]
07-07-2000 21:35:26
Peter, je mag 3 keer raden uit america
joep,
jij hebt geen smaak.
die heidi wel
[#46]
07-07-2000 19:40:47
joep uit Horst
Ik weet niet wie Heidi is, maar smaak heb ze in iedergeval totaal niet!!!
zo..
[#45]
07-07-2000 19:27:07
Jules Geelen uit veulen
Nog een opmerking: Die boswachters mogen ook wel geweerd worden van onze site. Boswachterproof is nog niet zo'n gek idee?
[#44]
07-07-2000 19:24:49
Jules Geelen uit veulen
Goede statement, diana. Anders wordt het helemaal niets. Peter als die vanille-vlaai gele kleur een in ons spetterde rood verandert, is dat geouwehoer over het beter jatwerk misschien afgelopen. Kun je bob misschien uitsluiten als bezoeker van deze site. Allemaal die digitale vuilnis wordt niemand wijzer van.
Voor de fans: See ya on stage!!
Vorige pagina pagina 123 van 126 Volgende pagina