[#43] 07-07-2000 13:02:43 Bob uit horst |   |
Betreffende de tegenstrijdige berichtjes die dhr. Derkx opmerkt: Meestal hebben mannen een iets reëelere kijk op dit soort zaken en dat wordt hier wederom bewezen!! |
[#42] 07-07-2000 09:23:23 Peter Hendrix uit Venray |   |
Ik heb in de tourlist 'Horst-America' veranderd in 'America'. Excuses voor alle Americanen die ik hiermee beledigd heb  |
[#41] 06-07-2000 20:24:48 Spookje uit Venray |   |
Heel fraai, voor een snel in-mekaar-geflanste-home-page..... Zag 1 foutje..helaas.....tis niet Horst-America maar gewoon AMERICA. Verder vind ik niet Peter maar RUUD een lekker ding hahaha. Jongens ga gewoon door met leut maken en waanzinnig veel sucses !!!!!! |
[#40] 06-07-2000 13:37:53 R.M.M. Derkx uit Ysselsteyn |   |
| Opgemerkt dient te worden dat berichtjes dd. 28-06-2000 13:52:37 en de berichtjes dd. 06-07-2000 13:14:50, dd. 06-07-2000 02:09:15 vreselijk met elkaar in strijd zijn! |
[#39] 06-07-2000 13:14:50 heidi uit venlo |  |
Ook ik vind Peter een lekker ding!! Ik heb hem gisteren gemist, maar zondag ga ik zeker naar Broekhuizenvorst. |
[#38] 06-07-2000 02:09:15 ellen uit america |  |
| sorry, ik heb in dit mailtje hieronder niet mijn volledige e-mail adres ingevuld, hier wel het hele adres |
[#37] 06-07-2000 02:08:10 ellen vervoort uit america |  |
hallo jongens van trade-mark ik vond het kei leuk in de tent in america. alleen waren de boswachters niet zo spetterend als verwacht (dan heb ik veel liever trade mark) ik vind het kei tof dat ik een paar posters heb gekregen, alleen mocht ik die niet op de w.c. ophangen van mijn moeder. ik ben nu net terug van de feesttent (het is nu 2.00 uur, en ik moet om 7,30 uur weer opstaan maar dat maakt verder ook niet uit. ik moet nog ff. melden dat Peter best wel een lekker ding is. (dit ook volgens mijn vriendin) Die stickers van jullie zijn een beetje kl*te want als het een beetje geregend heeft vallen ze spontaan van je fiets af. verder is er niks aan te merken op de band. Groetjes -xxx- ellen |
[#36] 05-07-2000 22:03:13 willem booltink uit keijenborg |   |
hai trade mark hier een reactie van een voederbietel,jullie zijn een leuke band leuke optredens enz mijn vriendin uit haarlem heeft al eens contact met jullie gehad carla heet ze en daar moeten jullie alweer de groeten van hebben.nou ik ben nu zelf druk bij de zwarte cross van de jovinks ik werk daar de hele week al,podium bouwen hekken zetten zoepen enz enz komen jullie ook nog ff langs? groeten van een oxxband roady en helper van de jovinks WILLEM BOOLTINK |
[#35] 05-07-2000 19:56:41 Davy uit Deurne |  |
| Lachen die site, Peter. Ik heb dan wel geen flauw idee wat voor muziek jullie maken (stomme opmerking in jullie eigen gastenboek, maar ja), jullie site ziet er goed uit. Ben benieuwd naar jullie muziek, Davy. |
[#34] 05-07-2000 18:57:27 gorro uit doetinchem |   |
Ha mannen van Trade Mark, Mooie site (met name jullie links), alleen mis ik een beetje de verhalen over de gouden jaren van Tjakkia... Veel succes en tot ziens op de Zwarte Cross, groeten Gorro. |
[#33] 05-07-2000 17:23:07 ellen uit america |  |
hallo iedereen, kom allemaal vanavond naar de feesttent in america, want daar komt een hartstikke tof optreden van de boswachters, met in het voorprogramma trade-mark. groetjes -xxx- ellen |
[#32] 05-07-2000 11:13:28 Cécile Richaerts uit Thorn |  |
Hallo Trade Mark 'ers,
Heel leuk deze homepage!! Ik heb ook jullie CD beluisterd (en natuurlijk ook gekocht), echt geweldig!! Graag zien we jullie ook eens in de buurt van Thorn optreden.
Heel veel succes verder met de band.
Groetjes Cécile. |
[#31] 04-07-2000 21:39:56 Joep uit Hors |  |
| Joep kicks ass!!! |
[#30] 04-07-2000 12:29:05 Tina Giebelen uit Linne |  |
| Leuk om in jullie gegevens rond te snuffelen. Jullie Aap neemt Mies valt heel erg in de smaak, vooral de teksten! Uiteraard veel met jullie verdere optredens en voor de baby-boomers onder jullie: succes met de luiers! |
[#29] 03-07-2000 17:07:08 De Fietsenmakers uit Maastricht. |  |
|
[#28] 03-07-2000 15:16:58 Natte Harrie uit Naast het Neukermeer |   |
Mooie site heren, ga zo door. Binnenkort kom ik weer kijken naar een optreden. Groeten en doei. |
[#27] 03-07-2000 13:54:50 Michel Wilms uit Venray |  |
Leuk, die trade mark homepagina !!!!! Ziet er professioneel uit, maar dat moet ook wel bij zo'n band.
Nu kunnen we bijhouden waar jullie optreden. |
[#26] 03-07-2000 13:04:16 Guido de Swart uit Meterikseweg 44 |  |
Ha die Bob en de rest, Geinige site. Ik vraag me af of meer mensen de site zouden bezoeken als jullie meer onthullende foto's van Paul Heldens zouden plaatsen. Guido |
[#25] 03-07-2000 08:35:45 Polleke uit Venray |  |
| Het wordt toch tijd dat ik eens een instrument leer te bespelen (zingen zit er niet in) want die vrijgezell(ig)e jongens zijn ondertussen behoorlijk goed terecht gekomen. |
[#24] 02-07-2000 14:32:04 ellen uit america (nederland) |  |
hallo jongens van trade mark, ik heb ongelooflijk veel zien in woensdag op de kermis in america, want dan zie ik jullie in het voorprogramma van de boswachters. see ya ellen |